Gå til innhold

Connect3d 9800XT vs 800Xpro

Anbefalte innlegg

Der var du Mista, ventet på at du skulle dukke opp :p , vel man kan vel si at ingen av kortene er verdt det, men jeg vet ikke prisen på XT ennå her til lands. Tenkte jeg skulle vente til at XT falt ned til samme prisnivå som Pro har idag før jeg kjøper det, tross alt så holder 9700 kortet mitt en stund til.

65% Høyere pris??

3000 -> 5000. Jeg vil anta X800XT PE vil koste omlag 1000,- mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ligger å dveler på 6800gt som skall være en flott overklokker etter noen rykter å dømme, tror den kommer med 16pipelines men x800pro kommer med 12, skall sjekke dette ut nærmere, om ikke noen av dere vet det 100%?

Skal ha 16 pipes ifølge Nvidia.

Fant dette på Albatron sine sider:

Albatron Technology, a leading IT company based out of Taiwan, announced three powerful VGA cards scheduled to hit the markets in May. The GeForce 6800/GT/U will be based on the recently released nVIDIA 6800 Series GPUs. The new "Trinity" cover girl also makes her market debut on this new shiny 6800 box design.

The GeForce 6800/GT/U VGA cards are compatible with AGP8X specifications which are provided on most of the recent mainboards on the market today. These cards also have been designed with 16 pipelines.

Ser ut som om ihvertfall Albatron sine kort vil ha 16 pipelines.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...