graks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) jeg leste på et forum on en ny type mus beregnet for fps skytespill,den ser ut som en lighning gun man hadde til NES. hva tror dere kunne dere tenkt dere noe sånnt? jeg kunne tenkt og prøvd den,kansje kjøpe den vist den kommer til norge. http://www.monstergecko.com/products.html EDIT av moderator - Elendig emnefelt. Endret det til noe mer beskrivende. Endret 22. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Så stilig ut den, men tror nok det er lettere å bruke en vanlig mus. Hadde nok prøvd den hvis jeg fikk muligheten, men tror ikke jeg hadde kjøpt den selv. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Den så jo artig ut den, men jeg ville ikke ha kjøpt den (pga. en kjedelig opplevelse med GCon (?) pistolen til PS2) Det må jo også være veldig slitsomt å måtte holde "beistet" f.eks. et helt LAN. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du skal ikke holde den da, den står på bordet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 heh, blir litt merkelig når du har sniper rifle da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå