Gå til innhold

Nytt HK til PC133 RAM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blingsa! Har hele 256MB RAM. Men dat har ikke noe med å gå "smooth" å gjøre! Pc en klikker, stopper opp, står dønn stille, fryser skjermbildet og musa og keyboardet! Tror jeg kjøper det kortet over og blir ferdig med det....

Jeg tenkte på det nye HK med smooth da ;)

Lenke til kommentar
Ok. Var ikke meninga å virke irritert. HAr dilla med PCen i 2 døgn nå. Prøvd å reinstallere xp minst 15 ganger. Har dratt ut batteriet i hovedkortet også. Ingenting funker...... nytt kort It Is

skjønner vel forsåvidt hvorfor du er irritert.. jeg satt på TG, og 3. dagen fikk jeg plutselig IRQ problemer... satt i ca 12 timer for å fikse det.. formaterte, reinstalerte xp, (4-5 ganger), SÅ funka det plutselig, helt til jeg var hjemme igjen.. Da funka det ikke lenger :p nytt hovedkort, og det funka.. helt til PSU`en nå er ødelagt.... :roll:

Lenke til kommentar
har du sjekka at det ikke er noe galt med rammen din da?

(tror fortsatt det jeg da... :p )

Jeg tror ikke det er rammen, siden PC en virket ganske lenge før den stopper, og den stopper etter NØYAKTIG like lang tid hver gang.... men jeg VET ikke.

Uansett: Nå har jeg bestilt det billigste HK, billigste 256DDR og billigste 1600MHz CPU på Komplett = 1400,- + frakt :thumbup: . Så nå SKAL det gå!

Jeg har altså et gammelt HK med tilhørende 1300MHz CPU og 256MB PC133 RAM liggende til en annen gang... hvis jeg skulle få driv på det ei gang i tida! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...