Fotoentusiasten Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det flere som har problemer med å få IrRemote til å funke på SX1? (alle versjoner) Lenke til kommentar
Soris Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du er ikke alene der nei... har prøvd flere versjoner, men ingen virker.. ( kansje gammel TV !? ) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det flere som har problemer med å få IrRemote til å funke på SX1? (alle versjoner) Eneste jeg har fått den til å funke på er Denon PMA-655 receiver, men da bare innen 1 meters rekkevidde. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har et inntrykk av at det er mange færre programmer som virker på SX1 enn på andre Symbian telefoner. Tar jeg helt feil? Skyldes dette de som lager softwaren eller er det Siemens telefonen som er kranglete? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er ikke sikker men kanksje det ligger noen endringer i siemensen som gjør at den ikke er like grei mot andre telefoner. Men legg også merke til at de fleste 60 series programmer er for 3650 og 6600, kan ligge noe i det.. (Men sx1 er jo også 60 series da.......) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 syns det funker bra på min sx,samsung og phillips tv men man må står rett over for at det skal funke og det er kjipt Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 syns det funker bra på min sx,samsung og phillips tv men man må står rett over for at det skal funke og det er kjipt da er jo vitsen borte! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 syns det funker bra på min sx,samsung og phillips tv men man må står rett over for at det skal funke og det er kjipt da er jo vitsen borte! hehe... vitsen borte da ja Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Funker fint på min SX1 og TV'n vår, men synes programmet var så nytteløst at jeg slettet det rimelig fort. Vanlig fjernkontroll er det beste. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har et inntrykk av at det er mange færre programmer som virker på SX1 enn på andre Symbian telefoner. Tar jeg helt feil? Skyldes dette de som lager softwaren eller er det Siemens telefonen som er kranglete? Det er noe i det, i og med at SX1 (og andre Series 60 Symbiantelefoner som ikke er fra Nokia) kjører Symbian OS v6.1, mens i hvert fall de nyeste Nokiaene har v.7.0, noe som bl.a. har støtte for skins. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 det er bare 6600 som kjører 7.0 akkurat nå. utenom 7610 da, men den er jo ikke ute enda Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 syns det funker bra på min sx,samsung og phillips tv men man må står rett over for at det skal funke og det er kjipt da er jo vitsen borte! hehe... vitsen borte da ja Det er det absolutt ikke. Dvdspillere må styres nesten fullt ut fra fjernkontrollen. Hvis man ikke har denne kan man nesten ikke få sett filmen engang på flere dvdspillere. Da kan IrRemote være genialt, selv om man må stå helt inntil. Alle har vel også en eller annen enhet hvor de ikke har fjernkontroll, og derfor mangler noen funksjoner. Er dog annerledes når man ikke får det til å fungere skikkelig. Molna, hvilken versjon brukte du? Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 It's me: husker ikke. Er endel måneder siden nå.. Trodde ikke det funket først, programmet la seg ned, måtte finne det igjen på Multitask-menyen og da funka det. Tror det var circa slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå