Skurupu Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette har sikkert bare noe med instillingene mine i xp å gjøre, men alikevell: Eksempel: Jeg laster ned denne filen: Ruby.dxtheme.zip Men siden det er "dot" i filnavnet trur PC'en min at den heter Ruby.dxtheme og er derfor en "dxtheme fil" altså en fil som er umulig å åpne. Hvordan får jeg PC'en til å finne de riktige extension'ene? Dette skjer på alle filer med "dot" i filnavnet. Jeg trenger sårt deres hjelp, dette begynner å bli plagsomt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Feilpostet, men du kan gjøre det slik: del1avfilnavn.del2.filendelse Eks: Kaken.com.txt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gå inn i windows utforsker og til der filen er lagret velg verktøy->mappealternativer og vis, ta vekk hykket ved vis filetternavn for kjente filtyper. Etterpå kan du bare gi filen nytt navn og fjerne dot.en Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå