eivindbirkeland Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg har en engelsk Office XP, og kunne tenke meg norsk stavekontroll. Har noen dette? Den jeg har til Office 2000, virker ikke... mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 /* *Jeg har en engelsk Office XP, og kunne tenke meg *norsk stavekontroll */ Har ikke innstallert xp enda så har ikke tenkt på det, men mener jeg vet hvor man kan få tak i denne, må sjekke det opp litt først. Det er da bokmål, nynorsk har jeg ikke peiling på.. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Quote: On 2001-11-01 23:48, Nasams skrev:Det er da bokmål, nynorsk har jeg ikke peiling på.. Det er helt i orden - det er også bokmål jeg ønsker... :smile: Eivind. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Jeg har filene hvis du sender meg mail adressen din så skal jeg sende de til deg. Ronnie PS min adresse er [email protected] Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Gjør som meg ! Kjøp bladet Hjemme PC, legg inn Norsk Office XP som følger med bladet (trail) . Installer Office XP CD`en du har over denne igjen. Da får du en Norsk verjon av Office XP uten tidsbegrensning. Funker bra hos meg, bortsett fra jeg ikke fikk Norsk Frontpage. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Quote: On 2001-11-05 16:04, N_M_V skrev:Gjør som meg !Kjøp bladet Hjemme PC, legg inn Norsk Office XP som følger med bladet (trail) . Installer Office XP CD`en du har over denne igjen. Da får du en Norsk verjon av Office XP uten tidsbegrensning.Funker bra hos meg, bortsett fra jeg ikke fikk Norsk Frontpage. Sikkert en ok løsning. Problemet er bare at jeg vil ha engelsk Office (fordi OS og alt annet er engelsk), men med norsk stavekontroll. Eivind. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Heisann! Har akkurat fått Office XP (engelsk), og lurer på om det er mulighet for at eg og kan få tilsendt desse filene, med instruksjon om kvar dei skal plasserast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå