Gå til innhold

Nytt HK A7N8X-E Deluxe - minne

bengh

Anbefalte innlegg

Hei

Da mitt gamle HK streiker er jeg i ferd med å kjøpe nytt HK/Ram/Kabinett.

Jeg vurdere sterkt å kjøpe ASUS A7N8X-E http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7...-d/overview.htm

Jeg har tenkt å flytte over min Athlon 1400/266 som kanskje blir byttet på sikt.

Jeg er usikker på hva slags ram jeg skal kjøpe. Forstår det er best å kjøre to parallelle rambrikker her - men det går kanskje like bra med 1 ?

Har vurdert et Combo-kort slik at jeg kan bruke den gamle ram`n men tror det er best å gå for noe bedre.

Kommentarer på HK og Ram ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme hovedkortet, det er (imo) det beste hovedkortet til Socket A for øyeblikket, testen på hardware fikk 6. Selv så har jeg bare hatt gode øyeblikker med dette, og det er et sikkert hovedkort.

Lenke til kommentar

a7n8x (deluxe) er nok best om du ikke skal overklokke, men skal du det så er nok nf7-s v2.0 hakket bedre

du bør vurdere en dual pakke med 1gb ram, stadig flere spill liker det mye bedre enn 512mb, åssen merke sier du? jeg sier velg selv, bare pass på at det er pc3200 og har bra timings (2,5-3-3-7 bør være minimum)

ocz har en del bra med 2-3-2-6 timings

Lenke til kommentar
a7n8x (deluxe) er nok best om du ikke skal overklokke, men skal du det så er nok nf7-s v2.0 hakket bedre

hvorfor er nf7-s 2 bedre til å klokke en a7n8x-e deluxe, mitt kort klokker som et he****e, er det noe annet du kan gjøre med nf7-s ?

Hvor mye fsb får du med ASUS kortet?

Tror også man kan få høyere spenninger med Abit NF7-S, slik at man kan klokke fsb/cpu/ram lengere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...