Simkin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Valget står mellon NEC, Pioneer, Plextor og Sony.. hva er best? prisen ligger fra 750 til ca 1000kr Så att Sony hadde 8mb minnekapasitet, de andre hadde 2mb.. har d noe å si?? å hva er Retail å Bulk? hva lønner seg? Takk for Råd! Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg syns Plextor er best da, men det er jo smak og behag! Retail = du får med original eske og drivere Bulk = du får kun produktet Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Just my 2 cents....Pioneer DVR107...Det er vel den eneste av de aktuelle som har 4X RW brenning både i ± formatet (arrester meg om jeg tar feil), men mitt hovedargument..Jeg har hatt DVR105 i 1½ år nå, og jeg er veldig fornøyd med den, når den skal byttes blir det en 107 på meg, (om det ikke blir en DL når Pioneer kommer med det).. Men en annen ting du bør ta i betraktning...DL...Hvis du har tid, så hadde jeg hatt litt is i magen, og kanskje venta litt utover året.. I allefall..Lykke til med valget...Et annet råd på veien, hold deg til kvalitetsmedia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå