ZeBuLoN@☂ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Level: Cooler Har svømt opp luftsjakten og kommet til rommet der Valerie er. Problemet er at det ikke skjer noe mer i dette rommet. Radaren indikerer at det er monstere i nærheten, men de kan jeg ikke se. Noen som har kommet videre fra dette rommet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det skal vere tre-fire mutantar i det rommet som Val er i. har du lagt inn patchen? det kan hende at den vil gjere mutantane synlege. det er mange som har hatt tilsvarande problem Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Har prøvd å installere patch 1.1, men får bare feilmelding om at jeg må installere spillet før jeg kan patche..!!? Noen tips? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan hende patchen ikke kjenner igjen exe fila,det er forsjell på 1201kb og 32kb Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) *det ble for dumt * Endret 22. mai 2004 av nord Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 har du instalert spelet da? eller har du bare kopiert det over frå nokon?!? Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Har installert spillet ja. Men får det fortsatt ikke til å fungere. Den eneste løsningen jeg kunne komme på var å installere cheat mode slik at alle levels ble låst opp, og så gå direkte til neste level. Kjipt, men nå kan jeg iallefall bruke tiden til å spille videre. Lenke til kommentar
BePe Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ser ut som om mange har problemer når Val skal reddes i cooler levelet. Hadde samme problemet selv, kom inn i rommet og der skjedde det ikke en dritt. Prøvde mange ganger. Den eneste løsningen jeg fant var å spille hele cooler på ny(stress ja , men ikke juks ). Startet for sikkerhets skyld på siste saven i levelen før, husker ikke helt hva den heter men.. Dette funket vertfall for meg. Break a leg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå