bengh Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Er det noen som har kjøpt Aopen H600a/b kabinett nylig og kan svare meg på om de nå leveres med de nye PSU med ø120 mm vifte som sitter i underkant og med hel grill i bakkant? Har vært i kontakt med både PS data og IT-butikken men får bare svada svar tilbake. Lurer også på om jeg skal kjøpe H600 a eller b. Synes H600b ser finest ut med da jeg har hvite cd/DVD spillerer er jeg redd for at det vil se helt på tryne ut. Kommentarer ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vet desverre ikke, men om ditt cd/dvd-spiller problem. Lakker da vel! Det gir som oftest et veldig godt resultat. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Har kjøpt et H600B fra Psdata og det levertes med en 350 w stforsyning med 120 mm vifte, tilnermet lydløs sak , meget bra. Ta av dekslene og gi dem et strøk med sort lakk da blir dem å passe inn. Slik som dette Endret 22. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) * Slettet - Postet i feil tråd for n'te gang. Resultatet av mange browser-vinduer og at klokken er litt for mye * Endret 24. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er den samme strømforsyningen i begge kabinettetene som altså er den gode Aopen strømforsyningen, stille og gir mye effekt. Ville ha kjøpt det sorte og heller sprayet cd- rommene sorte. Lenke til kommentar
moray Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har et 600B.. Hadde en nesten hvit cd og en grå DVD og hvit floppy.. Lakket frontene med vanlig svart matt hobbylakk på boks, og ble meget fornøyd med resultatet.. Tok sjansen på å ikke fjerne dekslene, bare maskerte 3,5mm hullet.. Gikk bra det, for meg i hvert fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå