Runinho Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Noen som vet om sjapper på nettet som selger slikt? Det er litt for langt inn til byen til at jeg gidder å dra dit, liksom... Trenger (om jeg ikke tar feil) en lang S-video kabel... 10 meter, og minijack (lyd ut på lydkortet?) til rød og hvit phono, cirka 10 meter... skulle vel ikke være vanskelig å få tak i? Fant noe på komplett, men blir ganske forvirra egentlig... ikke veldig erfaren med HiFi terminologi. Ville dette være riktig? KA Minijack kabel, han (TV'en er naturligvis et kvinnfolk, så) - 2x Phono han Kabel 10 meter Men hvor finner jeg en 10m kabel av type man bruker skjermkort->TV? Hva heter den? Svideo hun til han? På forhånd takk! Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Den heter S-video, enkelt og greit. Clas Ohlson selger "DVD-kit" bestående av svideo, lyd og composite pluss scart-overgang til ikke så veldig mange hundrelapper. Personlig kjøpte jeg er 10 m sett hos Elprice for 199. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå