Gå til innhold

max bugga?


Anbefalte innlegg

Yo :devil:

 

Jeg har et ati radeon 9700 pro :w00t:

Funka bra helt til NÅ! :cry:

 

Jeg har ikke peil hva som er galt med det men streker og kurseduller i ALLE farger over hele skjermen! :( og da mener jeg MASSE streker asså! Det er helt sjukt! umulig og se noe i det hele tatt! Når jeg restarter er det ok i 5 min, men begynner jeg og spelle ser jeg ikke noe bare masse streker....

 

Jeg har prøvd og instalere drivere + at jeg har prøvd en annen skjerm så det må være kortet!

Denna dritt pcen har vært monga 5 ganger... først ram så hardisk så cd rom så hovedkort og nå grafikk kortet! pokker skal jeg gjøre????

Endret av Cimmern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekka at skjermkabelen sitter ordentlig i (i begge ender)?

 

Det er antakeligvis noe med skjermkortet som er fysisk ødelagt, og kan ikke fikses ved hjelp av software. Tror den eneste løsning (uansett om du finner opphavet til problemet) blir å sende den tilbake der du kjøpte den og be om en ny (om du fortsatt har garanti selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Du har vel ikke vannkjøling?

Det der skjedde med et Sapphire 9700 jeg har, masse vertikale streker.

En liten dråpe vann hadde lekket fra en slange.

Jeg vasket kortet med en tannbørste! og rent vann og etterpå var det helt OK. :D

 

Du trenger ikke ha vannkjøling for at noe slikt kan skje, en dråpe forurenset vann, og så blir det en masse overledning på kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...