Cimmern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Yo Jeg har et ati radeon 9700 pro Funka bra helt til NÅ! Jeg har ikke peil hva som er galt med det men streker og kurseduller i ALLE farger over hele skjermen! og da mener jeg MASSE streker asså! Det er helt sjukt! umulig og se noe i det hele tatt! Når jeg restarter er det ok i 5 min, men begynner jeg og spelle ser jeg ikke noe bare masse streker.... Jeg har prøvd og instalere drivere + at jeg har prøvd en annen skjerm så det må være kortet! Denna dritt pcen har vært monga 5 ganger... først ram så hardisk så cd rom så hovedkort og nå grafikk kortet! pokker skal jeg gjøre???? Endret 22. mai 2004 av Cimmern Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 kan være at kortet blir for varmt. sjekk at vifta på kortet går. Lenke til kommentar
Cimmern Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 kan være at kortet blir for varmt. sjekk at vifta på kortet går. Ja den går som bare det den! men er fortsatt bugga til 1 mill! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror dette skyldes varmeproblmer, gå til innkjøp av en GPU kjøler snarest. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har du sjekka at skjermkabelen sitter ordentlig i (i begge ender)? Det er antakeligvis noe med skjermkortet som er fysisk ødelagt, og kan ikke fikses ved hjelp av software. Tror den eneste løsning (uansett om du finner opphavet til problemet) blir å sende den tilbake der du kjøpte den og be om en ny (om du fortsatt har garanti selvfølgelig). Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 har vært borti det et par ganger, kortet er nok kaputt, send det inn til de du kjøpte det av å se om du får et 9800 pro i bytte (dersom du fremdeles har garanti) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 høres ut som kjernen er ødelagt hvis vifta forsatt går normalt. hva ligger tempraturen på? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 du har ikke overklokka kortet en masse uten at du vet det da? Får sånne streker i 3dmark hvis jeg klokker for mye Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 streker\krusseduller heter egentlig artifacts... Og du har sannsynlihvis enten ett kort som har vandra eller varmeproblemer ja... Har du klokka? Klokka det nå? Underklokk det, hjelper det? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du har vel ikke vannkjøling? Det der skjedde med et Sapphire 9700 jeg har, masse vertikale streker. En liten dråpe vann hadde lekket fra en slange. Jeg vasket kortet med en tannbørste! og rent vann og etterpå var det helt OK. Du trenger ikke ha vannkjøling for at noe slikt kan skje, en dråpe forurenset vann, og så blir det en masse overledning på kortet. Lenke til kommentar
Cimmern Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg sender det bare inn til fattige komplett jeg! takk for alle svar da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå