zaico Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) I den nyeste utgaven av PCGW har de testet Night Of The Raven, men eneste måten å skaffe seg spillet er å kjøpe "Gothic 2 Gold Edt" som er en pakke med både Gothic 2 og Night Of The Raven. Meget gode nyheter, for en som elsker Gothic2 Endret 22. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Har lest litt om Gothic 2 men kanskje du kan fortelle meg litt om det.. Har vurdert å skaffe det ser du. Noen spesielle ting du kan peke ut for eksempel, Eller elementene om spillet som kan være/gjør det bra? Forresten: Enda en nattsvermer jo hehe Endret 22. mai 2004 av proeSS Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Prøver du å si at Night of the Raven endelig har kommet på engelsk?! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ja og i følge pcgw er det allerede i salg Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Har lest litt om Gothic 2 men kanskje du kan fortelle meg litt om det.. Har vurdert å skaffe det ser du. Noen spesielle ting du kan peke ut for eksempel, Eller elementene om spillet som kan være/gjør det bra? Forresten: Enda en nattsvermer jo hehe Gothic 2 er fantastisk.. Spillet er i bunn og grunn ganske likt gamle gode Might And Magic VII. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ja og i følge pcgw er det allerede i salg Var det jeg håpte på *ut å lete* Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Fy ikke last det ned.. Sorry skrivefeil men er ganskehe fukll nå Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fy ikke last det ned..Sorry skrivefeil men er ganskehe fukll nå Hadde ikke tenkt det heller Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ah, da kan jeg endelig bøte på mine synder og skaffe det originalt. Noen som har sett gode priser? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Noen som har funnet noen plasser som selger det? Har ikke sett det noen steder. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 I den nyeste utgaven av PCGW har de testet Night Of The Raven, men eneste måten å skaffe seg spillet er å kjøpe "Gothic 2 Gold Edt" som er en pakke med både Gothic 2 og Night Of The Raven. Meget gode nyheter, for en som elsker Gothic2 Hadde dette vært riktig hadde jeg visst det . Spillet har eksistert som GoldPack i Tyskland en liten stund. Så det er på tysk. Den engelske versjonen har ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nei det er fortsatt ingen engelsk versjon av ekspansjonen å skue på horisonten. Ref.: http://gothic.rpgdot.com/index.php Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Veit ikkje om eg kommer til å kjøpe det visst det bare kommer ut i Samlet pakke. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nei det er fortsatt ingen engelsk versjon av ekspansjonen å skue på horisonten. Ref.: http://gothic.rpgdot.com/index.php Som jeg sa ja . Hele verjonen er ferdig oversatt, og jeg postet for litt siden linken til en "amatør"-oversettelse, så det er en mulighet. Utgaven som kommet på engelsk tror ikke jeg blir en goldpack, men hvis det er det, har jeg nok ikke noe valg, Gothic-spillene kjøper jeg Men jeg tror at vi i løpet av sommeren vil kunne spille NoTR. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvor får jeg kjøpt det??!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå