Gå til innhold

Gothic 2 Night Of The Raven i salg!!

Anbefalte innlegg

I den nyeste utgaven av PCGW har de testet Night Of The Raven, men eneste måten å skaffe seg spillet er å kjøpe "Gothic 2 Gold Edt" som er en pakke med både Gothic 2 og Night Of The Raven. Meget gode nyheter, for en som elsker Gothic2 :D

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest litt om Gothic 2 men kanskje du kan fortelle meg litt om det.. Har vurdert å skaffe det ser du. Noen spesielle ting du kan peke ut for eksempel, Eller elementene om spillet som kan være/gjør det bra?

Forresten: Enda en nattsvermer jo :) hehe

Endret av proeSS
Lenke til kommentar
Har lest litt om Gothic 2 men kanskje du kan fortelle meg litt om det.. Har vurdert å skaffe det ser du. Noen spesielle ting du kan peke ut for eksempel, Eller elementene om spillet som kan være/gjør det bra?

Forresten: Enda en nattsvermer jo :) hehe

Gothic 2 er fantastisk.. Spillet er i bunn og grunn ganske likt gamle gode Might And Magic VII.

Lenke til kommentar
I den nyeste utgaven av PCGW har de testet Night Of The Raven, men eneste måten å skaffe seg spillet er å kjøpe "Gothic 2 Gold Edt" som er en pakke med både Gothic 2 og Night Of The Raven. Meget gode nyheter, for en som elsker Gothic2 :D

Hadde dette vært riktig hadde jeg visst det :thumbup: .

Spillet har eksistert som GoldPack i Tyskland en liten stund. Så det er på tysk.

Den engelske versjonen har ikke kommet ennå.

Lenke til kommentar
Nei det er fortsatt ingen engelsk versjon av ekspansjonen å skue på horisonten. :(

Ref.: http://gothic.rpgdot.com/index.php

Som jeg sa ja :yes: . Hele verjonen er ferdig oversatt, og jeg postet for litt siden linken til en "amatør"-oversettelse, så det er en mulighet.

Utgaven som kommet på engelsk tror ikke jeg blir en goldpack, men hvis det er det, har jeg nok ikke noe valg, Gothic-spillene kjøper jeg :thumbup:

Men jeg tror at vi i løpet av sommeren vil kunne spille NoTR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...