proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan hende de fleste har funnet ut om det men smeller opp en topic. De fleste husker vel Super Mario fra gamle NES/SNES? Vel dette er en PC vers. som er fullstendig gratis! litt opp-piffa grafikk men ellers ganske mye av det gode gamle ser ut som Super Mario til SNES egentlig Du kan laste det ned Her Lenge leve Super Mario! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Anbefaller alle Mario fans om å laste ned Mario Forever,skikkelig kult spille. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har lastet det ned og det er drit kult! rett og slett Men jeg kommer ikke over en av gropene med lava på 1-3 Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Drittøft ! Digger Mario og kommer altid til å gjøre det Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det skal lastes ned gleeeder meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Når eg blir ferdi med første brettet eller dør så stopper det berre...siste skjermen viser, ting rører på seg (skyer ol) men ingenting skjer. *Hjøøølp* Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Når eg blir ferdi med første brettet eller dør så stopper det berre...siste skjermen viser, ting rører på seg (skyer ol) men ingenting skjer. *Hjøøølp* Jeg for også det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå