Hoax Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Husk at Linux er operativsystem som tar både ytelse og RAM, skal du seriøst bruke Linux anbefaler jeg minimum "Friendtech DreamX" oppgradering "Bravo" (Egnet for Gaming/Emulator/ Media Center) som koster ca 550,- + frakt Her er oversikten over de forskjellige oppgraderingene http://xbox.upgrade123.com/contentid-2.html Du kan prøve Linux så kan jeg se om jeg får Windows CE til å kjøre på min Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Så i bunn og grunn, tjener de på xbox. Hva faen spiller det egerntlig for en rolle? Folk kjøper det de vil ha, så la det være. Hvis ikke du vil ha Microsoft sine produkter så ikke kjøp det da vel! Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hva faen spiller det egerntlig for en rolle? Folk kjøper det de vil ha, så la det være. Hvis ikke du vil ha Microsoft sine produkter så ikke kjøp det da vel! Jeg er bare opphengt i det gspr sier. Beklager, ikke bry deg om meg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Okey, er bare litt lei Anti Microsoft holdningen som flyter rundt, og jeg måtte bare prøve den smileyen for den var latterlig forbanna No hard feelings! Lenke til kommentar
dvj Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Okey, er bare litt lei Anti Microsoft holdningen som flyter rundt, og jeg måtte bare prøve den smileyen for den var latterlig forbanna No hard feelings! farligt med sånne reaksjoner for microsoft på et linux forum Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Okey, er bare litt lei Anti Microsoft holdningen som flyter rundt, og jeg måtte bare prøve den smileyen for den var latterlig forbanna No hard feelings! farligt med sånne reaksjoner for microsoft på et linux forum Det er egentlig utrolig barnslig da å tenke slik "Jeg hater microsoft, Bill Gates kan brenne (etc)" For hva har dem gjort deg? Vis man ikke liker det Microsoft har å tilby, lar man være å kjøpe/kopiere produktene deres. Jeg personlig liker ikke produktet deres windows, pga ustabilitet, pris og virus. Jeg slenger ikke unødvendig dritt om dem av den grunn. Si at den store isfabrikaten Hennig Olsen kommer med en ny is, og du ikke liker den, går du da rundt å tenker "Jeg hater Hennig Olsen, utviklerene av den isen kan brenne, de har ikke åpen oppskrift engang " ? Greit nok, det eksempelet var kansje satt litt på spissen, men det viser godt hvor utrolig unødvendig det er å ha sånne holdninger mot Microsoft. Håper dette gav dere som kommer med sånne tåplige utsagn mot Microsoft noe å tenke på edit: Dette er ikke rettet direkte mot det, men mot alle som har den holdningen. Jeg liker Solo isen, jeg snakker ikke drit om båtis eller kaptein sabeltann isen av den grunn. Endret 24. mai 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Folk må da kunne ha noe imot Microsoft for deres monopolistiske holdning, sammen med "skitten" markedsføring? Ikke det at det spirer så mye hat i meg, men jeg kan forstå de som irriterer seg over Microsofts uvillighet til å åpne standarder og slikt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Folk må da kunne ha noe imot Microsoft for deres monopolistiske holdning, sammen med "skitten" markedsføring? Ikke det at det spirer så mye hat i meg, men jeg kan forstå de som irriterer seg over Microsofts uvillighet til å åpne standarder og slikt. Da lar du være å støtte dem. Akuratt som at jeg ikke liker isen til hjemmis, derfor kjøper jeg ikke is av dem, selv om de har agressiv markedsføring ved å kjøre rundt til folk for å selge is. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Da lar du være å støtte dem. Akuratt som at jeg ikke liker isen til hjemmis, derfor kjøper jeg ikke is av dem, selv om de har agressiv markedsføring ved å kjøre rundt til folk for å selge is. Jeg tror is eksemplet peker til at jeg har is i frysen yngve, og NEI jeg skal ikke gzippe isen og dcc sende den til deg, fordi den er langt over en gb og du kan leve uten is en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå