Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 http://www.gamershell.com/news_BManiacMans...eluxeBAva.shtml The team behind The New Adventures of Zak McKracken (story) has released Maniac Mansion Deluxe, the 256-colour remake of LucasArts classic adventure. "With its improved SCUMM-interface, digital sound effects and continuous background music it’s the best Maniac Mansion ever made!" Full Story: There are weird people living in Maniac Mansion: Dr. Fred, a "retired" physician turned mad scientist; Nurse Edna, a former health care professional whose hobbies would make a sailor blush; Weird Ed, a teenage commando with a hamster fetish; and then there's Dead Cousin Ted, and the Tentacle, and somebody - or something - else... And what's a sweet young cheerleader named Sandy doing in Dr. Fred's basement? Your goal is to direct a team of three local college students (including Sandy's boyfriend Dave) through the mansion to rescue Sandy. As you explore, you'll meet all the strange inhabitants of the mansion, and you'll discover Dr. Fred's ambition to control the world - one teenage at a time. You'll find that each of the seven teenagers you can choose from has special skills, talents, and weaknesses. And each of the crazy occupants of the mansion has goals and desires that can help or hinder your team, depending on how you handle them. The story - and your approach to rescuing Sandy - will be different depending on which kids you choose and how you interact with the people and things inside the mansion itself. Your goal is to direct a team of three local college students (including Sandy's boyfriend Dave) through the mansion to rescue Sandy. As you explore, you'll meet all the strange inhabitants of the mansion, and you'll discover Dr. Fred's ambition to control the world - one teenage at a time. You'll find that each of the seven teenagers you can choose from has special skills, talents, and weaknesses. And each of the crazy occupants of the mansion has goals and desires that can help or hinder your team, depending on how you handle them. The story - and your approach to rescuing Sandy - will be different depending on which kids you choose and how you interact with the people and things inside the mansion itself. anbefaler dere alle å laste ned dette spillet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) DU KØDDER?!??!?!?!??!!?! Årets spillnyhet for undertegnede. *laster ned* Skal komme med en kommentar etter litt spilling. Takk skal du ha, dette gjorde dagen min! Forresten, trådstarter: Les over quoten din, ser du dobbelt? Endret 22. mai 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Vel, ikke forvent Morrowind-grafikk da..de har bare lagt på flere farger. Spillet ser fortsatt ut som det er tegna av en 10-åring , bare i styggere farger heheh. Men for all del, det er jo klassiker, selv om det har endel grusomt ulogiske puzzles. Men det hadde jo alle adventure-spillene. Og i disse dager der Walkthrough bare er et par tastetrykk unna på internett, slipper man å sette seg fast og måtte vente i 2 uker på neste Svenska Datormagazin som KANSKJE har et hint om akkurat den biten du er på i "Adventurespel" delen. Evt. bla gjennom 40 gamle utgaver av bladet for å finne gamle hints. Endret 22. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Huff, helligbrøde. Synes grafikken er pen jeg med tanke på når det ble laget. Blir så himla nostalgisk når jeg spiller slike spill. Husker originale MM og etterfølgeren DOTT. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Satt mange timer med MM på den gode gamle amigaen Fikk like panikk hver gang Dr. Fred eller Edna plutselig dukket opp. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dere fikk med dere intervjuet med en av utviklerne av MM (David Fox) her på Gamer.no regner jeg med? Hvis ikke ligger det her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6783 Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe Dette er jo en klassiker! Brukte altfor mange timer på MM. Runna det med flere kombinasjoner av folk husker jeg. Spilte det på NES jeg faktisk. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg hadde det også på NES, oversatt til Svensk Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Takk for tipset. ScummVM kan hentast her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Oh My God! Maniac Mantion! Takk gud for ferie!! dette skal nyyyyyyytes Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Dette går rett til topps på månedens Nedlastning for meg! Alle tiders! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fantastisk Men husker stresset med å spille det i Day of the Tentacle Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det på gamershell.com du finner nedlastingen????? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jepp, du må bare velge hvor du vil laste ned fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå