DaWeed Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg skal ned på Datakjeden og skaffe meg nytt headsett når det åpner (om 5,5 time) Jeg bruker headsettet til musikk og spilling, og det må være robust, behagelig å ha på, og ha så god lyd som mulig (Er ikke kjeeempesær.) Har sett litt på dette Er dette bra? Kom gjerne med tips om andre, men vil holde meg under tusenlappen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 tja Koss lager jo bra HT så di burde jo være fine .. men spørr om du kan prøve lytte dem det fikk jeg på Elkjøp faktisk så di burde være bejelpelig med det Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg ville heller spart noen kroner og kjøpt 3aat. Du vil ikke merke store forskjellen, med mindre du har en headsetforsterker til maange tusen. 4aat er tungdrevne, og mest tilegnet studio. Skal du bruke dem til mp3 spiller osv, er tilogmed 3aat i største laget, det har jeg testet selv. EDIT: 3aat er deeeeilig å bruke. TG med bare headset er null problemer med koss. Endret 22. mai 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har hørt at aat3 knekker veldig lett.. sånt skremmer meg, fordi jeg har hatt ett headsett som har knukket selv, og det er det verste som finns. Håper dette er bare tull Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det er nok bare tull, har hatt mine et par måneder, funker helt greit. ikke kjøp 4aa de er for tungdrevne for discman/mp3spiller Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Koss PRO3AA :D eller så bør du satse på et Sanheiser (usikker på skrivemåten der..) i samme prisklasse... Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Fikk dem ifra komplett idag.. Er VELDIG fornøyd med lydkvaliteten og finishen, men de virker litt spinkle like over "koppene." Håper denne bekymringen er ubegrunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå