benzedrine Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei alle sammen.... http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/33107.html Etter at jeg har gjort alt så skjer likevel ingenting! Jeg har vært nøye med å følge alt til punkt og prikke, men når jeg er i spillet og klikker "~" så er skjer like lite når jeg skriver inn de forskjellige cheat`ene.... Noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kan ikke hjelpe. Hvorfor skal du bruke koder til dette spillet? For det første er det ganske enkelt å komme igjennom, for det andre er koder kjedelig å bruke IMO. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ''~'' knappen er på norske tastatur § knappen under esc knappen. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei alle sammen.... http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/33107.html Etter at jeg har gjort alt så skjer likevel ingenting! Jeg har vært nøye med å følge alt til punkt og prikke, men når jeg er i spillet og klikker "~" så er skjer like lite når jeg skriver inn de forskjellige cheat`ene.... Noe som kan hjelpe? Stakkar... Hva med å ikke jukse og heller spille ordentlig som en mann? Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Stakkar... Hva med å ikke jukse og heller spille ordentlig som en mann? Denslags kan spare til deg selv Master_d, jeg spør om hjelp til noe her inne, så hvis du ikke kan hjelpe så ser jeg helst at du kontrollerer deg såpass til å holde dine "hardcore gaming" meninger til deg selv. Get a life! ''~'' knappen er på norske tastatur § knappen under esc knappen. Håper det hjalp. Denne derimot løste spørsmålstegnet mitt....Takker! Endret 22. mai 2004 av benzedrine Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Stakkar... Hva med å ikke jukse og heller spille ordentlig som en mann? Denslags kan spare til deg selv Master_d, jeg spør om hjelp til noe her inne, så hvis du ikke kan hjelpe så ser jeg helst at du kontrollerer deg såpass til å holde dine "hardcore gaming" meninger til deg selv. Get a life! Å ikke jukse er hardcore gaming? Stemmer i med de som er imot cheat, ødelegger spill-gleden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det må da være lov å spørre om hvordan å få cheats til å funke uten at dere trapper helt ned på han. Synes i mange tilfeller at cheats er morsomt bare for å prøve ut nye ting, ikke for at jeg har tenkt å klare spillet ut med det. Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Det høres nå ut som dere kjenner meg personlig og vet at jeg jukser på "alle" spill. Slikt er ikke tilfelle! Det dere ikke vet at jeg har fullført Max Payne til punkt og prikke, men nå etter å ha lagt spillet på hyllen i 2 måneder vil jeg spille igjen på "dead man walking" - og da vil jeg ha noen hjelpemidler for å få spille til å være litt mer morsomt. Så takk til Thomas for litt fornuft her.... Spill er underholdning til syvende og sist; ikke en "manndomsprøve" men heller individuell glede slikt jeg ser på det.... Det skal til sist ikke være nødvendig å måtte "forsvare" seg når en legger inn ett innlegg her inne, men til fremtiden så skal jeg heller gå til ett annet forum der en kan bruke forum til det det er ment for: å få hjelp og kunnskap på rett plass, ikke til kverulering og tåpelig meningsutveklsling basert på antagalser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå