ehs5 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Her er en mann/dame som er uheldig!!! Tror noen her at dere har hatt mere uhell enn han? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 han har vert litt uheldig, men når jeg tenker meg om har jeg hatt mange uhell opp gjennom tida også. så jeg vil ikke si han er spesielt uheldig heller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Men herregud, det er jo stort sett bare småtterier, og kan kunne droppa "anthrax" f.eks, som han ikke ble utsatt for på noen måte selv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 New Haven, Connecticut. Sophomore year in college, missing my girlfriend. Permanent damage. hehe... Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Høh. han der har hatt overbeskyttende foreldre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) 1978.04 Concord, Massachusetts. Five years old. Shocked myself while trying to stick my fingers into an electrical outlet. No permanent damage. øH..uheldig? Hva med Steike Dum? Se heller på denne karen. Ordentlige skader. http://www.jackiechankids.com/files/Jackie...ry_Map_Main.htm Sjekk spesiellt hodeskadene. Endret 22. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 1978.04 Concord, Massachusetts. Five years old. Shocked myself while trying to stick my fingers into an electrical outlet. No permanent damage. øH..uheldig? Hva med Steike Dum? Han var FEM år Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Han var FEM år Kan ikke huske at jeg gjorde det når jeg var fem år... en fem åring forstår som regel at du ikke skal stikke fingrene inn i stikkontakten. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 alltid litt morro å stappe ledninger å diverse inni stikkontakta som liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå