1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hvor laster man ned cs demo? finner ingen brukbar link Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 cs demo Mener du CS? Er ikke helt sikker på om CS har noen demo.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) http://www.camperstrike.co.uk/ Ein vanlig demo til CS har eg aldri høyrt om Endret 21. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har ikke peil på hva det heter,har aldri spilt det, hører bare snakk om CS Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 http://www.camperstrike.co.uk/ Ein vanlig demo til CS har eg aldri høyrt om RÅTTEN demo men kul å spille på lanet Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har ikke peil på hva det heter,har aldri spilt det,hører bare snakk om CS Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har ikke peil på hva det heter,har aldri spilt det,hører bare snakk om CS er bf /v fan Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) mente du faktisk demo av spillet? Eller mente du demo, som i cs miljøet er et opptak av en som spiller...? Edit: leste litt fort... så du har aldri spilt cs?? dette må være en dårlig spøk..? Endret 22. mai 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Last ned Steam Counter Strike Cache så har du fullversjonen. Du trenger CD Key da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 http://www.camperstrike.co.uk/ Ein vanlig demo til CS har eg aldri høyrt om RÅTTEN demo men kul å spille på lanet mye bedre en vanlig cs Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det finnes nok ikke en demo til CS. det er jo egentlig gratis...hvis du har en cd-key Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 fikk lastet ned fullversjon nå,inkl cd key brukte ett prog Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 fikk lastet ned fullversjon nå,inkl cd keybrukte ett prog "OK", fint å vite CS er en gratismod, og har ingen demo. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 fikk lastet ned fullversjon nå,inkl cd keybrukte ett prog Fysjom på seg! Ikke bli overrasket hvis du får beskjeden "CD-key in use". Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hva er det folk syntes er så rart med at andre aldri har spilt CS? Hvis jeg aldri hadde spilt CS hadde jeg vært sjeleglad Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Virker som det er en generell hets mot CS her i forumet Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 CS er best! alle burde prøve det, og de som spiller det burde i vertfall ikke angre! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) fikk lastet ned fullversjon nå,inkl cd keybrukte ett prog Du får aldri spilt online med generert cd-key. Du må via valve/WON sine servere, og der sjekkes alle tilkoblingene mot en unik cd-key for hver kopi av spillet. Ligger ikke koden inne i databasen deres, får du bare beskjed om at du har ugyldig cd-key og blir sparka ut. Må ha en kjøpt versjon av half-life. CS er en mod til halflife. Kan jo være sinnsvakt heldig å få generert en gyldig key, men da blokkeres kontoen til en som har vært ærlig og betalt. Kan sikkert spille på cracka piratservere, der det florerer av 1337-tullinger og cheats på annahver server. Endret 23. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvis jeg aldri hadde spilt CS hadde jeg vært sjeleglad so true... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 fikk lastet ned fullversjon nå,inkl cd keybrukte ett prog Du får aldri spilt online med generert cd-key. Du må via valve/WON sine servere, og der sjekkes alle tilkoblingene mot en unik cd-key for hver kopi av spillet. Ligger ikke koden inne i databasen deres, får du bare beskjed om at du har ugyldig cd-key og blir sparka ut. Må ha en kjøpt versjon av half-life. CS er en mod til halflife. Kan jo være sinnsvakt heldig å få generert en gyldig key, men da blokkeres kontoen til en som har vært ærlig og betalt. Kan sikkert spille på cracka piratservere, der det florerer av 1337-tullinger og cheats på annahver server. spiller online hver dag nå på alle servere jeg har prøvd fungerer alt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå