Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 en lang kode man skriver inn i RUN menynfikk den på forumet her,har den hjemme edit her lim inn i run rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 gjorde det åssen vet jeg at d funka? vet ikke, min ble bare borte fra startmenyen .og resten av pcn Den funka, tok bare med 5-tallet første gang!!! Den er vekke!!! Hurra!!!!! Dette er en gledens dag!!! Og du min gode mann, er en helt!!! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 skriv i kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Takk til alle som hjalp meg! Digger dere Flatt, god natt... oj oj jeg er en poet Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 sorry for at 5ern snek seg inn ,,, Lenke til kommentar
Kark Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ved sånne problemer som messenger og andre XP eller win2000 tull vil jeg anbefale alle å besøke Shields up dette er en meget bra side med mye gratis hjelp ang internet sikkerhet.uten "pop upps" eller registrering for bruk.Jeg bruker den selv og har bare possitive erfaringer med denne siden Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Prøv å åpne outlook express etter den fjerne metoden . ... Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du kunne i teorien bare ha lukket alle kjørende progs. og slettet mappa C:\Program Files\messenger Funker det og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå