Ravn Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Går det an å avinstallere messenger fra Windows XP. Bruker MSN Messenger og synes det er irriterende når jeg spiller på nettet at folk kontakter meg på Messenger, klarer å skru av MSN Messenger men ikke Windows sin egen Thx ya'll Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 det går vell ann å slå det nesten helt av i alternativer på Messenger programmet, men å fjerne det helt blir vankli... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) hvordan skru av: Walk me thru it Vet ikke åssen jeg får d opp ..... Endret 21. mai 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Prøvd å logge av? åssen gjør jeg det logger meg aldri på... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 start det, logg på, alternativer og bla deg fram til der du kan slå av at det starter ved start up. Kan ta det nøyere hvis det trengs.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Du kan ikkje logge deg på, men folk kontakter deg likevel? Endret 21. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) en lang kode man skriver inn i RUN menyn fikk den på forumet her,har den hjemme edit her lim inn i run rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 etter at jeg skrev inn koden og restarta forsvant den hos meg,msn Endret 21. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 start det, logg på, alternativer og bla deg fram til der du kan slå av at det starter ved start up. Kan ta det nøyere hvis det trengs.. vel vet ikke åssen jeg starter det... folk bare kontakter meg Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Du kan ikkje logge deg på, men folk kontakter deg likevel? der traff du spikeren på hodet git... høres rart ut I know... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 en lang kode man skriver inn i RUN menynfikk den på forumet her,har den hjemme edit her lim inn i run rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 gjorde det åssen vet jeg at d funka? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du blir sikkert logget på automatisk når du er på nett Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jg har akkurat det samme problemet..folk bare kontakter meg,men når jeg trykker alt+ctrl+delete så er ikke programmet der Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 en lang kode man skriver inn i RUN menynfikk den på forumet her,har den hjemme edit her lim inn i run rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 etter at jeg skrev inn koden og restarta forsvant den hos meg,msn funka ikke d greiene der, men jeg fant messengermappa, kan jeg bare slette den? Kan ikke avinstallere proget på conrol panel finner det ikke der Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 en lang kode man skriver inn i RUN menynfikk den på forumet her,har den hjemme edit her lim inn i run rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 gjorde det åssen vet jeg at d funka? vet ikke, min ble bare borte fra startmenyen .og resten av pcn Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 jg har akkurat det samme problemet..folk bare kontakter meg,men når jeg trykker alt+ctrl+delete så er ikke programmet der stemmer irriternde greier Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Start >kontrollpanel>legge til/fjerne prog>Winprog. >fjerne messenger (XP) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Start >kontrollpanel>legge til/fjerne prog>Winprog. >fjerne messenger (XP) nope finnes ikke der Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 skriv i kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) edit: blax kom litt før gitt Endret 21. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå