Gå til innhold

Battlefield 1.01 er ute.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har vel aldri RPD`en aldri vært "outstanding", veldig bra på mellomdistanse med håpløs i nærkamp. Nå er den bare håpløs og AK47 er plutselig det eneste gode NVA våpnet. Synes faktisk AK47 var minst like bra som den gamle RPD`en..

AKMS og AK47 er bra våpen det. Type 56 er også et veldig bra våpen med bra rekkevidde og treffsikkerhet. Type 53 er ikke akkurat det verste våpenet det heller, men det har ganske dårlig treffsikkerhet.

Det må også nevnes at NVA har SA-7, noe som gir dem en klar fordel på baner som bl.a Operation Irving.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Balansering er vel og bra, men hva med oss "stakkars" ATI-eiere. Jeg kjøpte BF-V dagen det kom ut og har aldri hatt noe glede av det, kun litt testing med forskjellige instillinger for å få det til å flyte, uten hell. Skal da ikke være nødvendig å kjøpe nvidia bare for å spille ett spill. Nok en gang blir det å vente på bedre tider..

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke spillet går så glatt som det bør på ett ATI Rad 9800PRO..

(ikke internett linja som gjør det forresten, har en 8mbit/800kbit linje)

Synes De "Nerfa" Nva litt mye.. De burde vært som de var mens de heller bare nerfa USA... Skulle gjerne hatt litt mer balanse.. Fortsatt sånn at folk lamejoiner Allied :(:cry:

Jaja, som alltid har dice utgitt ett spill som ikke var ferdig (samme gjorde de med 1942... men etter 2 år har de jo nesten patcha det de satte som ¨mål å gjøre i den første patchen til 1942! wooow)

Smaskesuss

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
V[]bster' date='23/05/2004 : 04:08'] Synes De "Nerfa" Nva litt mye.. De burde vært som de var mens de heller bare nerfa USA... Skulle gjerne hatt litt mer balanse.. Fortsatt sånn at folk lamejoiner Allied :(

Ut ifra den fix-listen, har det bare gått ut over RPD-en. Nå har jeg ikke fått mulighet til å prøve 1.01 ennå, så det kan jo hende det er mye annet som er forandret.

Uansett, så lenge M60-folk ikke lengre kan meie ned alt som kommer mot dem, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
V[]bster' date='23/05/2004 : 04:08'] Jeg synes ikke spillet går så glatt som det bør på ett ATI Rad 9800PRO..

(ikke internett linja som gjør det forresten, har en 8mbit/800kbit linje)

Synes De "Nerfa" Nva litt mye.. De burde vært som de var mens de heller bare nerfa USA... Skulle gjerne hatt litt mer balanse.. Fortsatt sånn at folk lamejoiner Allied :(:cry:

Jaja, som alltid har dice utgitt ett spill som ikke var ferdig (samme gjorde de med 1942... men etter 2 år har de jo nesten patcha det de satte som ¨mål å gjøre i den første patchen til 1942! wooow)

Smaskesuss

Slutt å whine da!

Herregud som folk skal sutre!

1942 var jo sinnsykt bra når det kom ut! fortsatt fullt spillbart!

Er det noe man bør klage på, så er det CS som kommer med oppdateringer i hytt og pin!

Det er jo aldri noen forbedringer i dem!!!

Til deg med ATI kortet: jeg har Radeon 9600xt, funker supert det! ;)

Lenke til kommentar

liker ikke 1.01 jeg, for vanskelig å komme på NVA sida nå :p

men seriøst, RPD var aldri bra til å begynne med, så å nerfe den så jeg ikke vits med egentlig..spesiellt siden M60 fremdeles har blooper...jeg er ikke helt sikker på fordelene med denne fremfor granater, men rekkevidde er vel en av dem?

uansett, skuddtakt på RPD var perfekt tidligere...at MG'ene bare er brukenes prone er bare bra, men skuddtakt var bra til å begynne med..

Lenke til kommentar
Nå har vel aldri RPD`en aldri vært "outstanding", veldig bra på mellomdistanse med håpløs i nærkamp. Nå er den bare håpløs og AK47 er plutselig det eneste gode NVA våpnet. Synes faktisk AK47 var minst like bra som den gamle RPD`en..

Personlig synes jeg Ak-47 hele tiden har vært det beste våpenet til NVA, bra presisjon og nok skudd i magasinet.

Spiller jeg med USA bruker jeg M16 framfor M60 - av prinsipp. Ingenting er mer digg å plukke ned enn en M60-LAW-faen, som løper rundt og skyter villt rundt seg i håp om å treffe noe. (helst ligger man selv bak en busk) ;)

Holder meg til AK-47 og NVA. :thumbup:

Endret av LordTimmy
Lenke til kommentar

Syns ak-47 er dårlig, i forhold til M16. M16 er mer presis enn ak-47, klarer jo aldri å treffe skikkelig presist på første skudd. M16 skyter også raskere og er mer presis.

Mossberg 500 har blitt noe nå, virker som de har fikset den litt nå. Går faktisk ann å drepe noe uten å stå 2m vekke.

Men det har kommet en superbug, den kan dere lese om her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=20743

Prøvde 1.01 patchen for første gang i dag. Det første jeg gjorde var å hoppe i et

heli som kopilot, heliet plukka opp kassen, fløy noen hundre meter, ble skutt ned,

jeg hoppa ut rett før og vips så jeg desktopen min igjen. Moro dette, EA 

dvs hvis us spawnkassen blir sprengt, blir det masse disconnecting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...