Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for 4-5 måneder siden en kampanjedata fra komplett for 6900 kr

noen lunde lik denne bare med en amd 2400+ prossesor http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10018

jeg har hatt litt problemer med 3d kortet at den bare slår av dataen uten at den et slått ordentlig av (f.eks spiller BF1942 med musikk på så slår skjermen seg av og lampen begynner å blinke men musikken fortsetter .samme kjedde men da slo musikken seg av men giftet fremdeles gikk ) jeg har et radeaon 9200 se grafikkort hva kan d skyldes ?

jeg har hatt lyst til å overklokke dataen men hva må jeg gjøre da va er risikoee og slikt ? :roll::hmm::p

og d siste dere må hjelpe meg med er visst dere kan .

jeg spillte CS en del . så en dag så jeg en fyr som snakket om at han hadde tatt på oppløsning 2000x et eller annet og jeg med ny data trodde den var verdens beste satt oppløsningen rett opp på d høyeste og siden har jeg aldri spilt cs lenger . den klikket helt og slo av hele dataen og startet den på nytt og når jeg startet dataen neste dag så var oppløsningen på 2000 klarte så vidt å fått slått den av :no: men klarte og nå har jeg prøvd alt for å få spille cs igjen . slettet steam opptil 5 -6 ganger slettet noen filer config. et eller annet slettet den på mange måter . gjort alt jeg kunne men har ikke lyst å formatere dataen for å spille CS vet noen om en anne måte ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du er helt ny på forumet, Velkommen :) Men du burdte kansje ta en titt på retningslinjene angående emnefeltet ditt ;) Litt dårlig beskrivende med bare "Hjelp"

I tilegg er det en feilpost ;)

Angående problemet ditt så kan det jo være at du har for dårlig spenning til skjermkortet ditt.. Kansje en litt liten PSU? Har du katoder, leds osv i kabinettet ditt?

EDIT: ser også at du har en animert avatar.. Det er heller ikke lov her på forumet ;)

Endret av MrX_
Lenke til kommentar

Ser at du er nybegynner på forumet, men må nok stenge denne posten likevel. For det første er det en feilpost, for det andre har du en veldig dårlig topic og for det tredje bruker du SMS-språk. Les gjennom retningslinjene og post på nytt på rett sted, med god topic og skikkelig språk.

I tillegg har du animert avatar som er alt for stor, og på den måten har du klart å bryte fem punkter i retningslinjene dine på din første post....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...