Mathis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har en 1.5GHz pentium M cpu på lappisen min. Og den fungere fint, den.. Men! Har sjekket under "my computer->properties", og ser at den kjører på 600-og-et-ellr-annet MHz, når jeg feks kjører "c&c zero hour" i bakgrunnen.. da kjører den riktig nok ikke på strøm (men batteri - dvs uten strømkabel). Er problemet det at jeg ikke bruker strømkabel? Eller er det noe annet rart? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 grunnen til at den kjører på så lav hastighet er for å spare strøm. hvis du åpner eit program som krever mye CPU for så å gå inn å se hvor rask CPUen er nå vil du se at den er høgere. prosessoren klokker seg opp automatisk etter behov, men vil aldri overstige enn viss grense grunne mye stømbrukt. kobler du maskinen til laderen og belaster maskinen vil du se at du får 1.5GHz. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 takker og bukker for oppklarende hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå