Dr3as Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Første dag med p900 og har lekt meg skikkelig, har ikke vært så mye hjemme så har ikke fått gjort så mye med pc/p900 ennå da men.. vel nå sitter jeg hjemme og tenkte jeg skulle prøve å spille no mp3'r på den.. merker 3 filer, kopier og lim inn.. men det tar jo evig tid.. 4-5 min pr sang :| Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Første dag med p900 og har lekt meg skikkelig, har ikke vært så mye hjemme så har ikke fått gjort så mye med pc/p900 ennå da men.. vel nå sitter jeg hjemme og tenkte jeg skulle prøve å spille no mp3'r på den.. merker 3 filer, kopier og lim inn.. men det tar jo evig tid.. 4-5 min pr sang :| Ja det er ikke så veldig raskt Mitt tips: Stikk på biltema å skaff deg en billig kortleser/skriver(koster rundt 300,-) det er vel brukte penger Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Helst en usb 2.0, jeg merker stor forskjell imot den gamle 1.0 (eller var det 1.1) usb leseren... Skjekk også Clas Ohlson Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 dæsken døtte.. dere er smarte har jo en sånn en som jeg fikk til jul... og i dag skal det kjøpes et 128 mb minnekort hvor anbefales det å kjøpe slikt? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 dæsken døtte.. dere er smarte har jo en sånn en som jeg fikk til jul... og i dag skal det kjøpes et 128 mb minnekort hvor anbefales det å kjøpe slikt? Definitivt lefdal, med prisgaranti Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Fikk et scandisk 128 kort til 420kr, greit nok så nå blir det å legge over litt musikk og sånt *har blitt mobilavhenging.. og ja.. eeeenda mer enn før*(om du kan kalle det en mobil lenger da) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fikk et scandisk 128 kort til 420kr, greit nok så nå blir det å legge over litt musikk og sånt *har blitt mobilavhenging.. og ja.. eeeenda mer enn før*(om du kan kalle det en mobil lenger da) Hvor da? Lefdal? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 en telebutikk like ved der jeg bor.. syntes jaggu det var litt billig selv men.. men bruker folk her tracker?? og noen som vet om et program som fungerer som floats mobile manager for p900? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå