Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 det er bare å "hive" seg rundt og få ting gjort. det er utrolig gøy å holde på. siden man lager alt fra starten er det veldig lett å se resultater i det man gjør. samtidig som man lager et kabinett ingen andre har og som er helt unikt. bruk sommeren det er en fin tid. da har man veldig god tid til å jobbe. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ser veldigt bra ut, jeg skal også lage en worklogg snart, men med et vanlig kabinett Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Ser fint ut... Kommer snart opp med mitt eget prosjekt som jeg blir ferdig med i dag trur jeg. Skal spamme litt i morra kanskje så dere kan få se Endret 4. juli 2004 av Ripz911 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 bruk sommeren det er en fin tid. da har man veldig god tid til å jobbe. og du snakker selvfølgelige for alle sammen her ja ? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Veldig pent arbeid ! Lykke til videre Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 idag tenkte jeg at jeg skulle jobbe litt med kubben igjenn. har vært i danmark en uke på handball turnering. nå har jeg skjært ut slik at HK brettet passer. jeg synes det ble bra.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bare jeg som ikke får forstørret bildet? Jaja. det såg ivertfall bra ut utifra mine øyne. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) tror serverproblemer gjør at bildene er treige. EDIT: nå fungerer de Endret 13. juli 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Der funket det ja. Det der såg jo riktig bra ut, Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 takk. tenker at jeg får montert alle sideveggene og borret ut hull for power leds iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Wow. Pene utskjæringer! Edit: Er ikke den plata litt skeiv helt øverst der ? Ser ut som den skråner ned mot venstre. Endret 13. juli 2004 av Flames Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 finer eller hk plata? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 hvis det er noen som lurer på hva jeg skal bruke all plassen som blir mellom hk brettet og sideveggen til venstre så er det der jeg skal ha ha pumpe eller vanntank når jeg engang i fremtiden skal ha vannkjøling. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ser jo riktig bra ut dette endelig en update nei da, skal ikke syte, men det er jo fint med updates Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 har vært i danmark i en uke. det er litt vanskelig å jobbe med et kabinett som er 2-3000 km borte fra meg Lenke til kommentar
McLords Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Najs! Gleder meg til detta blir ferdig! Håper det blir like fint som tegningen. Skal du ha vannkjøling siden du "bygger i bredden"? Du burde bruke hengsler på døra syns jeg. Jeg skal selv bruke hengsler og magnet til å holde døra på plass på mitt trekabbis. Stå på! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 nå trenger jeg hjelp fra dere som leser denne workloggen. jeg er usikker på hvor jeg skal plasere workingog powerleds samt brytere. på sidene av cdrom i hele høyden av kabinettet skal det være 2 4 cm brede plexiglass strimler (en på hver side) disse skal mattes med sandpapir. også skal jeg ha en 120mm vifte nede i midten av fronten. men hvor skal jeg ha bryterne imellom cdrom oh floppy eller under floppy Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Under floppy vil jeg tro ser penest ut. Men hvorfor spør du? Noe praktisk anliggende eller bare estetisk? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 estetisk. jeg har vanskelig for å velge selv. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Mellom floppy og CD-ROM tror jeg fint du får plass til både brytere og LED's. Jeg tror det hadde vært finest. EDIT: Jeg tenkte da en rad LED's øverst, og bryterne på en rad under. Endret 14. juli 2004 av hilram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå