Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) nå har jeg skjært ut frontplaten slik at den passer Floppy i området mellom Floppy og cdrom skal alt av brytere være. Endret 30. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) begynner å se bra ut nå! Fine utskjæringer, looks clean Hmm, skal du ha mange brytere? Liker de under floppyen, på linje, men det er min smak da Endret 30. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 litt uheldig under utskjæringen av floppy men det vises nesten ikke. kanskje det vises hvis du gransker det på nært hold. jeg skal ha 1 iverter bryter og power samt reset. i tilleg skal jeg ha power leds til høyre for bryterne og working leds til venstre. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 litt uheldig under utskjæringen av floppy men det vises nesten ikke. kanskje det vises hvis du gransker det på nært hold. Du kan jo også kanskje sette på en list senere? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 det er jo og en mulighet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 dette ble sykt bra.. mulig jeg har glemt noe men skal du ha noen vifter i front? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) grunnen til at jeg kappet 3,5¨ brønne var fordi jeg ikke ville ha HHD så nært floppy og så høyt i fronten. HDD skal kjøles ned av en 120mm vifte som skal plaseres i fronten. meningen var at jeg skulle ha 2 stk 120 i toppen men det kan hende jeg tar den ene og flytter den i bakveggen. vi får se. er det noe dere lurer på så er det bare å spørre. Edit: skriveleif Endret 30. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 noen som har noe erfaring med disse? hvor lange er de? klarer jeg å feste en vifte hvis skurene skal gå igjennom en grill og 6 mm finèr før den skruer fast vifta? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 har sånn smått begynt å prøve lakke mumatte og sidedør. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror at du klarer å skru gjennom det du sa, men er litt usikker på om du vil få et godt feste... utifra bildet vil jeg si dette er standard "vifte-skruer".. Hos meg har jeg skruene gjennom en viftegrill, 2-3 mm. plexi og en vifte.. det er ca. 2-3 mm. på andre siden som er igjen, så jeg tror det vil gå Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 da stoler jeg på det . kan alltids prøve. de er jo ikke så dyre. det svir ikke om de ikke passer Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 har rett der.. hvis ikke de passer kan du alltids ta et par maskin-skruer.. det funker fint det og Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bare for å ha sagt det med en gang.. et slikt prosjekt som dette blir man aldri ferdig med. Er alltid en eller annen ting som man fikser på til stadig Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ja det var derfor jeg funderte på ordet ferdig. hva betyr det?. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tenkte på de skruene der, tror kanskje du vil få problemer med å feste de. Det er bare noen svake skruer, uten spiss. Selvborende treskruer Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 hvilke skruer? de som fester omtrent alt, faktisk alle skruene jeg bruker for å feste enten treverk i treverk eller mtall i treverk er selvborrende treskruer. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 imorgen tidlig drar jeg til danmark og blir borte ca. 1 uke. det blir da ikke noe uppdate i mellomtiden. Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Åå, gler meg til å se det ferdige resultatet, det ser utrolig bra ut. Har hatt planer om et lignende kabinett lenge, men det har aldri blitt noe av, men få se i løpet av sommeren. Keep on the good work! Mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå