Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Alle disse tre tingene ga meg en idè. så jeg laget en muse matte som står i stil til kubben. den er 20x25 cm Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ville ikke brukt den matta der i frykt for ødelagt teflontape/værre ting som kan skje.. eller... kan du ikke lage plexitopp på den da?? lage noe alla icemat.. bare med treverk som kjerne.. da må du vel bruke kulemus da menne.. menmen.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) det er ikke noe problem å legge en 3-4 mm plexiplate på toppen. har og litt glass liggende som kanskje kunne passe. men foreløbig har teflonen det bra Edit: hvordan tror du teflon putene vil ha det på lakk da? "matta" skal lakkes Endret 26. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 bare det er en glatt og jevn overflate burde det vel funke... puss det, lakk det, puss det, lakk det osv osv helt til du får en helt jevn overflate, da har du, musa og teflonen det bra.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 har microplex sluttet og selge lian li leds kitet? det med brytere høytaler og leds Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 De har nok dessverre det ja... Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 har nå bestemt meg for farge på HKbrett, plate for PSU og brønnene. Sølv grå Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 nå har jeg begynt lakkingen av hkbrettet brønnene og musematta samt feste for PSU bilder kommer når batteriene til kameraet er ladet Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 nå er nesten alle metall delene ferdig lakket jeg valgte sølv varianten som jeg er veldig fornøyd med. Slik var det: Slik ble det: 5,25 brønn og PSU deksel: Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 1) Blir veldig bra dette 2) Hvilken lakk har du brukt? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 hehe. stakk en tur på europris. sikkert ikke den beste kvaliteten men den kostet 30 kr boksen men jeg er fornøyd med resultatet. kjøpte 1 boks sølv 2 klarlakk til trevirket og 1 boks hvit til vifte styringen. kankje jeg lakker viftestyringen sølv vi får se. det blir så mye arbeid med å lakke cd-rom ene Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Fant meg TÜV godkjent søyleborrmaskin til 399 på europris.. Den annbefales på det varmeste... Prøvde meg på Kromlakken til Biltema.. eh...*host* den var ikke bra. <Edit> endret Chrome til Krom..da vi er på Norsk forum Endret 28. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) jeg kaller det chrome så det bryr ikke meg noe. kjøpte meg batteri boremaskin for 2 år siden på europris for ca. 300. har vært veldig mye ibruk siden da og i forige uke så streiket den. da bar det avsted på europris og kjøpe en ny for ca. 400 kr. det samme som det ville kostet å reparere den gamle. har ingenting imot europris. det er klart de ikke har blakk&lekker og sånne merker men skill og thor har gode maskiner de og. EDIT: skriveleif Endret 28. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) tenkte jeg skulle illustrere forskjellen mellom før og etter lakking. det som ligger oppå brønnen er baksiden av PSU plate Endret 29. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Har vært på Hålogaland Resurs selskap og plukket med meg 2 stk. Aopen kabinett av typen gammel. disse er helt lik det kabinettet som jeg hentet i grøfta borti veien her Endret 29. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Dagens Fangst av deler til kubben: 2 stk høytalere, 2 orangsje leds, 2 stk grønne leds, 2 stk reset knapp 2 stk. power knapp og HDD brønn. denne hdd brønnen skal kun brukes til Floppy. jeg ska selv lage holder for HDD EDIT: skriveleif Endret 29. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Dobbel post hvem trenger lian li led kit når man bare får tak i et gammelt kabinett Endret 29. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) har begynt å tenke på føtter. har funnet ut at jeg bruker av samme tykke kryssfiner som jeg brukte i ramma. disse skal kuttes til slik at bare hel tre sidene vises. altså at de må kuttes i trekant på langs. Endret 29. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) har nå fikset floppy brønnen. jeg har valgt å lage et stativ for HDD. popnaglet 1/2 floppy brønn (det er bare plass til 1 floppy disk) fast i cdrom brønnen Endret 30. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå