Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ikke noe problem å legge en 3-4 mm plexiplate på toppen. har og litt glass liggende som kanskje kunne passe. men foreløbig har teflonen det bra :p

 

Edit: hvordan tror du teflon putene vil ha det på lakk da? "matta" skal lakkes

Endret av Haukeboe
Lenke til kommentar

hehe. stakk en tur på europris. sikkert ikke den beste kvaliteten men den kostet 30 kr boksen

 

men jeg er fornøyd med resultatet. kjøpte 1 boks sølv 2 klarlakk til trevirket og 1 boks hvit til vifte styringen. kankje jeg lakker viftestyringen sølv vi får se. det blir så mye arbeid med å lakke cd-rom ene

Lenke til kommentar

jeg kaller det chrome så det bryr ikke meg noe.

 

kjøpte meg batteri boremaskin for 2 år siden på europris for ca. 300. har vært veldig mye ibruk siden da og i forige uke så streiket den. da bar det avsted på europris og kjøpe en ny for ca. 400 kr. det samme som det ville kostet å reparere den gamle. har ingenting imot europris.

det er klart de ikke har blakk&lekker og sånne merker men skill og thor har gode maskiner de og.

 

EDIT: skriveleif

Endret av Haukeboe
Lenke til kommentar

Dagens Fangst av deler til kubben:

 

MOD_042th.jpg

 

2 stk høytalere, 2 orangsje leds, 2 stk grønne leds, 2 stk reset knapp 2 stk. power knapp og HDD brønn. denne hdd brønnen skal kun brukes til Floppy. jeg ska selv lage holder for HDD

 

EDIT: skriveleif

Endret av Haukeboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...