Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Q-tec? :dontgetit: 

jajaja...  brannsikkert skal det iallefall ikke bli..

 

Ellers:  Bra løsning ;)

jeg bygger ikke i tre for at det skulle være brannsikkert. men hvor ofte oppstår det en brann i et kabinett?

ikke så ofte.. Men jeg sier bare at sjansen øker betraktelig ved å putte en q-tec inni der :p

 

Men siden du ikke skal bruke den så er det greit :thumbup:

Lenke til kommentar

Dere vill skjønne det når den eksploderer.. hehe

 

Nei, seriøst.. Q-tec stinker.. en Q-tec 550 w yter ikke 550 w, er du heldig yter den 450 w...

Og som så alt for mange andre har erfart har den takket for seg..

Selv om det er billig.. så vill jeg aldri anbefale q-tec.. spander noen hundrelapper på noe bedre..

Lenke til kommentar

Dersom du leser spesifikasjonene (som står på siden) på en Q-TEC 400W PSU, ser du at det i realiteten er en 312 W strømforsyning. :thumbdown:

 

Dette gir meg assosiasjoner til f.eks. billighøyttalere til PC, som er såkalt "80W" (eller mer), men målt i "PMPO". Disse høyttalerne er levert med 5W forsterker, altså 5W RMS.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle jobbe litt med kubben i kveld.. tanken var å skjære ut hull for HK brett. siden dette brettet ike er laget for selv bygge må det modifiseres litt. dette krever tenking. jeg bare orker ikke "tenke" ikveld. men jeg lover at prob. skal være løst imorgen.

Lenke til kommentar

Har nå merket opp for skjæring av hull til HK brett. hadde lite å gjøre på ettermiddagen. men det blir ved merkingen. skal på hytta så det blir lite tid til skjæring.

MOD030th.jpg

 

For de som lurer på hvilket HK brett jeg bruker så er det et som jeg hentet fra et gammelt Aopen kabinett jeg fant

MOD031th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...