Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nå har jeg gått bersherk med vinkel sliperen( overdriver) på det kabinettet jeg bruker som donor. og har kuttet løs en plate for å feste PSU til. og platen som skal festes til PSU og kabinett. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nå har jeg skjært ut for PSU og her er resultatet: platen som PSU er festet til skal bli lakert i samme farge som HK brett og alt av brønner Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Uææææ Q-Tec, fy skamme seg! Ellers tror jeg det kommer til å bli D*** bra jeg! Endret 21. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Q-tec? jajaja... brannsikkert skal det iallefall ikke bli.. Ellers: Bra løsning Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Uææææ Q-Tec, fy skamme seg! Ellers tror jeg det kommer til å bli D*** bra jeg! det er en PSU som er kasert. den er ikke i bruk Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Q-tec? jajaja... brannsikkert skal det iallefall ikke bli.. Ellers: Bra løsning jeg bygger ikke i tre for at det skulle være brannsikkert. men hvor ofte oppstår det en brann i et kabinett? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 det er en PSU som er kasert. den er ikke i bruk kassert også bruker du den?? trodde kasert betydde "kastet" jeg.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 hehe var kanskje litt uklar i formuleringen. men men. den er ikke i bruk som PSU. men jeg bruker den som modell i under monteringen. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Q-tec? jajaja... brannsikkert skal det iallefall ikke bli.. Ellers: Bra løsning jeg bygger ikke i tre for at det skulle være brannsikkert. men hvor ofte oppstår det en brann i et kabinett? ikke så ofte.. Men jeg sier bare at sjansen øker betraktelig ved å putte en q-tec inni der Men siden du ikke skal bruke den så er det greit Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 men når man snakker om Q-tec har de dårlig rykte. når den var i bruk så hade jeg ingen problemer med den så jeg skjønner liksom ikke helt "hetsen" Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ikke meg heller... Jg har selv en QTEC 550w moddet selv med to 80mm lysvifter i. Den funker helt hundre Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dere vill skjønne det når den eksploderer.. hehe Nei, seriøst.. Q-tec stinker.. en Q-tec 550 w yter ikke 550 w, er du heldig yter den 450 w... Og som så alt for mange andre har erfart har den takket for seg.. Selv om det er billig.. så vill jeg aldri anbefale q-tec.. spander noen hundrelapper på noe bedre.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dersom du leser spesifikasjonene (som står på siden) på en Q-TEC 400W PSU, ser du at det i realiteten er en 312 W strømforsyning. Dette gir meg assosiasjoner til f.eks. billighøyttalere til PC, som er såkalt "80W" (eller mer), men målt i "PMPO". Disse høyttalerne er levert med 5W forsterker, altså 5W RMS. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nydelig arbeid med kubben til nå! Stå på! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Nydelig arbeid med kubben til nå!Stå på! takk for det. nå er det ikke lenge før jeg kan skjære ut hull for HK brett. blir nok ikke idag men muligens imorgen kveld Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 tenkte jeg skulle jobbe litt med kubben i kveld.. tanken var å skjære ut hull for HK brett. siden dette brettet ike er laget for selv bygge må det modifiseres litt. dette krever tenking. jeg bare orker ikke "tenke" ikveld. men jeg lover at prob. skal være løst imorgen. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har nå merket opp for skjæring av hull til HK brett. hadde lite å gjøre på ettermiddagen. men det blir ved merkingen. skal på hytta så det blir lite tid til skjæring. For de som lurer på hvilket HK brett jeg bruker så er det et som jeg hentet fra et gammelt Aopen kabinett jeg fant Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 fant det meste geniale til deg.. (og alle andre med trekabinett da.. ) [Den ultimate mus til folk med trekabinett! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) hehe takk for linken den kommer godt med vet du om de har tre tastatur og eller? EDIT: joda de hadde tre tastatur og. Endret 26. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 blir nok nødt til å handle både tastatur og mus samt skjærm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå