Haukeboe Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 det kommer desverre ikke noe update idag. han jeg skulle låne kamera av måtte reise bort. (jobb). det kommer heller ingen update før tidligst fredag neste uke grunnet klassetur Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 nå er jeg endelig tilbake fra klassetur og har startet opp igjenn med kubben. jeg fant et gammelt Aopen kabinett i grøfte et stykke fra huset mitt og har deler som kommer godt med i kubben. det hadde BLA. brønnen for 5,25". på dette kabinettet var det bare plass til 3 5,25 komponenter som passet meg ypperlig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jepp, kan vere lurt å ta vare på slikt . Stå på. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Heey, der har du noe. Har nemlig akkurat samme kabinett stående og støve... "Kjekt å ha, kjekt å ha - får helt sikkert bruk for'e en vakker dag..." Og vi gleder oss til å se mer av kubben. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Detta blir jo bare bedre å bedre Ceep up the good work Haukeboe ps: ta en titt innom mitt prosjekt nå jeg la det ut for litt siden så...Her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 *Tromme med fingrene* Er 8 dager siden siste post her.. og 10 dager siden siste update.. hva skjer? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ekte latskap og mangel på tid til overs. men jeg lover at det kommer en idag. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 nå er vente tiden over. her kommer en update. har laget fester og skrudd fast CD-ROM brønnen. det neste jeg nå må gjøre er å skjære ut frontplaten slik at den passer brønnen Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 jeg kan opplyse at hovedkortbrettet og brønnene skal lakeres. noen forslag til farge? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 tror du svart ville stått i stil til det trehvite? kanskje. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) nå har jeg skjært ut frontplaten slik at den passer CD-ROM Hva syns dere?? Endret 17. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 mellom de to skal det stå en vifte styring av typen Aerogate 2 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) joa det ser veldig bra ut, untatt en ting.. du burde lakke cd rommene svarte, de bryter helt med viftestyringa.. Endret 18. juni 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Bare lurer, siden jeg selv har lyst å lage kabinett i tre, ossen skal du lage døra? skal den være sånn at du kan ta den en av å på ? å Hva bruker du for å feste det sammen? lim, spiker EDIT: Han leif var her Endret 18. juni 2004 av destroyy Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 kan jo bruke hengsler som på en vanlig dør/skap Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 The coolkid: jeg vurderer det. destroyy: jeg har ikke tenkt å fikkle så mye inni kabinettet så det blir skruer som må løsnes. 8 stk kabinettet er også skudd sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå