aeinstein Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjempeflott! Som sagt over så er du flink og nøyaktig med treet ser jeg! Jeg digger kasser av tre: FRIHET til form, størrelse og alle detaljene man kan spesial-lage! fortsett sånn Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Synest faktisk prosjektet ser bra ut om jeg skal vere ærlig. Mange er utolmodige etter stadig opptateringer,dette er forståelig,men man må å tenke på den som bygger,det finnest tross alt et liv utenfor datarommet også Men uansett jeg blir å følge med utover . Endret 27. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 det er sant som dere begge sier. en trekasse kan man nesten gjøre hva man vil med. denne kassa blir jo ekstremt brei da (36cm) men byggen man ikke i høyden så bygger man i bredden. Ja snekkern det finnes et liv utenom data. spiller aktivt handball og spiller på et herre lag som sikter på 1. divisjon så da må det trenes. også kommer skole i tilleg med eksamener og klasse tur. jeg går i 10 klasse hvis det var noen som lurte Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 og her kommer kveldens siste update. har nå fått skjært ut side vinduet. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ikke dårlig stå på følger med vet du selv om jeg ikke sier noe hele tiden Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jepp ser bra ut det der, men hvordan har du tenkt å komme inn i kabinettet, skal du bruke vinduet som "dør" slik jeg gjør på mitt? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 var på badet og veiet kubben. 5,1 kg rent treverk Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 jeg skal imorgen begynne å skjære ut sirkelen til 120 mm viftene. hva er diameteren på den sirkelen? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ser bra ut. Lurer på det samme som snekker'n: skal du ikke ha noen dør? Kan jo bli litt vanskelig å bygge i ellers... Endret 27. mai 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 side platen kan ganske enkelt fjernes. bare å løsne 9-10 skruer så er det iorden 9-10 skruer høres kanskje mye ut men det går fort med verktøy. samtidig så løsner man topp platen med 4 nye skruer. da har man plutselig all den arbedis plass man trenger. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ingen som viste diameteren på 120 mm vifte sirkelen? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 på en Titan-vifte er det 11,7 cm. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 da får vi går ut ifra at det er det på andre 120 mm vifter da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fant ut at den var 11,6 på en paphst vifte, men en millimeter spiller neppe noen rolle Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 driver å merker opp for skjærnig i fronten. det kommer desverre ikke bilder før imorgen. (må låne meg et digital kamera. mitt streiker) Lenke til kommentar
Captain Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Følger med her, gleder meg til neste update. Alle disse prosjektene får meg til å ville prøve et selv. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser bra ut, dette er noe jeg kommer til og følge med på Fikk ikke med meg starten PGA. krasjet PC'n Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dette må jeg si ser veldig bra ut til nå! Men skal du skru fast alle sidene? Burde du ikke lage noe sånn at du slipper og ta opp skrutrekkern for å komme til inni kabinettet? Lykke til videre! Mvh Zalphon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Den er grei, får bare smøre seg med tålmodighet og vente Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 dette ser spennende ut.. grunnen til at jeg ikke har skrevet før nå er at i starten hadde jeg ikek noe å si, og hetter det, så har jeg ikke sett tråden.. er ganske trøtt for tiden.. skylder på det. men dette ser ganske spennede ut... ehh.. det hadde jeg visst sagt før.. iallefall, jeg liker fargen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå