Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest faktisk prosjektet ser bra ut om jeg skal vere ærlig.

Mange er utolmodige etter stadig opptateringer,dette er forståelig,men man må å tenke på den som bygger,det finnest tross alt et liv utenfor datarommet også :grin:

Men uansett jeg blir å følge med utover .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

det er sant som dere begge sier. en trekasse kan man nesten gjøre hva man vil med. denne kassa blir jo ekstremt brei da (36cm) men byggen man ikke i høyden så bygger man i bredden.

Ja snekkern det finnes et liv utenom data. spiller aktivt handball og spiller på et herre lag som sikter på 1. divisjon så da må det trenes. også kommer skole i tilleg med eksamener og klasse tur. jeg går i 10 klasse hvis det var noen som lurte

Lenke til kommentar

side platen kan ganske enkelt fjernes. bare å løsne 9-10 skruer så er det iorden

9-10 skruer høres kanskje mye ut men det går fort med verktøy. samtidig så løsner man topp platen med 4 nye skruer. da har man plutselig all den arbedis plass man trenger.

Lenke til kommentar

dette ser spennende ut..

grunnen til at jeg ikke har skrevet før nå er at i starten hadde jeg ikek noe å si, og hetter det, så har jeg ikke sett tråden.. er ganske trøtt for tiden.. skylder på det.

men dette ser ganske spennede ut... ehh.. det hadde jeg visst sagt før..

iallefall, jeg liker fargen.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...