Haukeboe Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Nå jobbes det og tenkes det. det kommer bilder senere i kveld. jobber med liming av rammen de veggene som ikke skal kunne taes av limes direkte i rammen Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 fa** adobe photoshop har klikket. må fikse det før jeg kan legge ut bilder. lover at det blir gjort så fort jeg får muligheten imorgen. jeg kan legge ut linker til bildene men ferdige bilder kommer i workloggen imorgen. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Update: Har limt deler av rammen til de delene av kabinettet som det ikke skal være mulighet for å ta av. altså sideplatene. må få tak i skruer før jeg kan fortsette. så det blir en tur på BM imorgen. Gode klemmer må til : Nå mangler jeg bare skruer i monteringen Endret 26. mai 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke for å være pirkete, men kan du ikke begynne å lage thumbs? Mye enklere å lese igjenom da Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Enig med MrX_ Men ser bra ut stå på! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) dobbelpost Endret 27. mai 2004 av lilfire Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 nå var bildene fiksett Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ser ut som det kan bli bra det der, kvalitetsarbeid på det som er gjort hittil ihvertfall, se beint ut Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ser ut som det kan bli bra det der, kvalitetsarbeid på det som er gjort hittil ihvertfall, se beint ut det er 99% beint. Kan hende det ikke blir noe jobbing idag. jeg mangler bits. hva gjør man med skruer nå man mangler bits Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 ble jobbing idag alike vell. nå mangler bare toppen og siste siden så er kassa ferdig montert. da mangler bare utskjæring og montering Ikke komenter søylene. den stygge siden som er vendt mot oss blir dekket ac sideplata uansett Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ikke værst bare en tanke, hva om du hadde borret ut alt av vifte hull o.l. før du limte veggene sammen ? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 de plassene der det skal borres vifte hull og hhd og brønner er deler som kan skrus av disse er ikke limt. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ser veldig bra ut så langt! Presisjonsarbeid med ramma, ser jeg. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Takk for mange (1) tilbakemelding(er) kommer ny update ikveld. da har jeg bedre tid til kabinettet Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ny update. nå er hele kassa skrudd sammen. nå gjenstår bare å skru den fra hverandre og å skjære ut for alle ting som krever utskjæring, samt pussing av alle deler. Det blir ikke noe jobbing neste uke grunnet klassetur. men i løpet av helgen blir jeg å bestille alt av deler fra microplex Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jepp, det er fra nå det begynner å bli spennende . Blir intresangt å se når du får skjært ut alt. Stå på. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 takker snekker`n. du er av de få som har vist interesse for kubben Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 meget bra.. bare synd du var ute før meg.. sitter ennå bare med sketchup tegningene min av "kubben" min. min blir mer kabinett/krakk/nattbord malt mulig sak asså, håper jeg.. men jeg skal ikke snakke meg vekk. Stå på. Du har gjort det bra til nå, så gleder meg til fortsettelsen.. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Følger med prosjektet ditt jeg, men liker ikke at det tar sånn tid (veldig utålmodig ved alle prosjekt ) Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Følger med prosjektet ditt jeg, men liker ikke at det tar sånn tid (veldig utålmodig ved alle prosjekt ) joda skjønner deg på den. men jeg er en fryktelig opptatt person. men jeg jobber med dette når jeg har tid. det blir som sakt ikke noe jobbing neste uke grunnet klassetur. men jeg skal prøve å få gjort så mye som mulig idag og i helgen. Har begynt oppmerkingen for side vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå