Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har lenge planlagt å starte opp med "kubben." Jeg har hatt den postet i casemods i ca. 1 måned. så nå kommer workloggen

Så jeg undres :hmm: Kan dette:

MOD007th.jpg

 

Bli til dette:

med2vifterth.jpg

 

Det får tiden vise.

 

Kubben skal i tillegg til komponenter inneholde 1 hovedkortbrett(lian li), 3 120 mm. vifter og 1-3 kald katoder farve blå. det skal kun være en farge i kabinettet. det skal være stilrent.

 

Så langt har jeg kuttet til 6 mm kryssfiner som skal være ekte malaysisk vare ;)

MOD008th.jpg

 

MOD009th.jpg

men jeg hadde for lite 2x2 cm til rammen :wallbash: så det må jeg kutte på søndag. det er mer der det kommer fra :green:

nå gjenstår det bare pussing av alle deler i kveld. det kommer ny update i morgen engang (er ikke sikker på når) da starter monteringen av rammen der jeg har deler nok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir bra, Synes blå blir bra eg  :yes:

må si meg enig med deg peet. liker blå. men hadde det vært mørk grønn katode så hadde jeg heller brukt det.

 

Update kommer straks jeg har gjort noe. har vært på trenings samling i dag

 

EDIT: det blir ikke noe update idag. beklager å måtte skuffe dere men jeg må få de delene av ramma før jeg kan jobbe videre. de delene henter jeg imorgen

Endret av Haukeboe
Lenke til kommentar
Katoder kan bli dyrt når frakten kommer på mer enn det varene er verdt.

(Særlig for oss som går på VGS UTEN Stipend!)

er det ikke derfor man har venner da?? bestillt meg 2 katoder elr.no på microplex.no jeg, bestillte med 3 kompiser, jeg betalte 1/4 frakt, det er da ikke så mye? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...