Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har lenge planlagt å starte opp med "kubben." Jeg har hatt den postet i casemods i ca. 1 måned. så nå kommer workloggen Så jeg undres Kan dette: Bli til dette: Det får tiden vise. Kubben skal i tillegg til komponenter inneholde 1 hovedkortbrett(lian li), 3 120 mm. vifter og 1-3 kald katoder farve blå. det skal kun være en farge i kabinettet. det skal være stilrent. Så langt har jeg kuttet til 6 mm kryssfiner som skal være ekte malaysisk vare men jeg hadde for lite 2x2 cm til rammen så det må jeg kutte på søndag. det er mer der det kommer fra nå gjenstår det bare pussing av alle deler i kveld. det kommer ny update i morgen engang (er ikke sikker på når) da starter monteringen av rammen der jeg har deler nok Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 YESS!!! ENDELIG starter prosjektet! har gledet meg som en unge liker scetch up tegninga di Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Takker. glad for at noen intereserer seg for arbeidet mitt EDIT: Glemte å nevne at alt av treverk er i teak. hentet fra en båt produsent Endret 21. mai 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja det var på tide du fikk ræva i gir Blir spennende å følge med på den der , at noe er teakfiner gjør ingenting. Lykke til, blir å følge med. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 takker for at du vil følge med. det er du som har vert inspirasjons faktor til dette prosjektet. For dere som lurer på flekkene på 3 bildet så er det vann dråper. her oppe i nord regner det skjønner dere Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du skule bygge dette med ramme innvendig , var det ikke så? Tenkte bare det siden du har valgt 6 mm finer. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja det blir en ramme som det meste festes til. det er det enkleste med tanke på side dør som kan åpnes. eneste som ikke festes til rammen er hovedkort brettet og PSU disse festes til bakplaten Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kan bli morsom den der ja Men skal du ha helt vanlig plexi i vindune? Matt pleki hadde sikkert blitt pent Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 skal pusse plexiglassene som skal være i fronten. det er ikke så fint å se inn på 5,25 brønnene så ingen ser inn, lys ut Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg synes du burde velge en annen farge på katodene.Blå er liksom blitt så standard, og det hadde vært litt synd på et såpass "custom" kabinett. Jeg syns kanksje rød evt. gult hadde passa bedre. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 det er en mulighet. men penger vokser ikke på trær å jeg har en blå liggende sammens med en uv katode Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Er egentlig enig med Lautsprecher.. Gule katoder ville nok gjort seg bedre Katoder er vel heller ikke det dyreste alikevel Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Katoder kan bli dyrt når frakten kommer på mer enn det varene er verdt. (Særlig for oss som går på VGS UTEN Stipend!) Endret 21. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ser spennede ut dette her Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette blir bra, Synes blå blir bra eg Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Dette blir bra, Synes blå blir bra eg må si meg enig med deg peet. liker blå. men hadde det vært mørk grønn katode så hadde jeg heller brukt det. Update kommer straks jeg har gjort noe. har vært på trenings samling i dag EDIT: det blir ikke noe update idag. beklager å måtte skuffe dere men jeg må få de delene av ramma før jeg kan jobbe videre. de delene henter jeg imorgen Endret 22. mai 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Katoder kan bli dyrt når frakten kommer på mer enn det varene er verdt.(Særlig for oss som går på VGS UTEN Stipend!) er det ikke derfor man har venner da?? bestillt meg 2 katoder elr.no på microplex.no jeg, bestillte med 3 kompiser, jeg betalte 1/4 frakt, det er da ikke så mye? Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 når kommer det blder!!!! gleder meg sååååååååå Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 i morgen kommer det bilder av hele rammen og deler av kabinettet. ble forsinket grunnet treningssamling i handball. men jeg lover at det kommer bilder imorgen¨ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå