Stigma Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Jeg trenger en handsfree mic til bruk i spill der vi bruker ventrillo/teamspeak ect. til å kommunisere med. Jeg ser det finnes en del kombo headset+microfon, men alle disse er noe dritt kvalitetsmessig. Dessuten har jeg allerede et godt headset jeg vil bruke. Derfor, kan noen annbefale en handsfree løsning som er standalone (kun mikrofon) som fungerer bra? Prisen er ikke så farig. Jeg vil heller ha et godt produkt som varer og har god lyd enn noe billig dritt som går i stykker etter 2 uker. Men jeg trenger ikke noe profesjonell lydkvalitet på mikrofonen altså... Trenger ikke være fra en butikk i Norge, men det er et pluss selvfølgelig. Alle forslag mottas med takk =) -Stigma Endret 21. mai 2004 av Stigma Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det jeg anbefaler deg er å kjøpe bordmikrofon ifra Clas Ohlson og klistre på skjermen.. Helt suverent.. så slipper du masse lednings-mas Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Hmm.. .vel det er jo et alternativ selvfølgelig, men jeg skulle helst hatt en løsning som hang på hodet mitt, slik at jeg ikke må tenke på hvordan jeg sitter i forhold til mikrofonen. Det må da selges noe slikt som henger rundt halsen eller noe i den dur. Det finnes jo så manga voice-chat gamere rundtom. jeg nekter å tro at all disse bruker bord-mikrofoner. -Stigma Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kjøpte meg en bordmikrofon med en lang tøyelig hals for 99 kr på et lokalt kontorsenter, tror den var av merket "am" eller noe lignende. Den kan man fint løsne fra bordsokkelen og vri rundt nakken slik at den holder seg der og samtidig er nær nok ansiktet til at man slipper å bevege seg for å snakke i mikrofonen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har du sett på Planetronics? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå