fredde Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har Radeon 9800pro, men CM4 hakker til og med på laveste innstillinger. Finnes det en fix for dette? Hakker ca. hvert 5 sekund, oftere når jeg kjører ut av veien og får masse "kjapp" grafikk... Takknemlig for litt input :-) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Standard svar dette: Nye drivere, sjekke hjemmesiden til CM4 for oppdateringer, sjekke pc'en for "dritt".... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Rusk i forgasseren tipper jeg..... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Standard svar dette: Nye drivere, sjekke hjemmesiden til CM4 for oppdateringer, sjekke pc'en for "dritt".... Nyinnstallasjon, alle nye drivere, ingen oppdateringer på codemasters og nei znoken ikke noe rust i gasseren. Flere forslag ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kjørt Adaware i set siste ? Kan være noe spyware som gjør det. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kjørt Adaware i set siste ? Kan være noe spyware som gjør det. Nyinnstallasjon så jeg tror ikke det men jeg kan jo sjekke. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg sliter fortsatt med dette problemet jeg, noen som vet om det har kommet en fix til dette nå? Jeg har lest på andre forum at flere også har samme problem, men ingen ser ut til å kunne fikse det... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå