Stian89 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet. Så du har noe i mot å få ting gratis? Tingen er jo at korta kunne vært billigere uten alt stashet.. edit: Den sekken til PC, duger den da? Jeg skal skaffe dette kortet, men vet ikke helt om det blir PC eller asus.. Hva mener dere, btw, kan aldri tenke meg at det webcamet fra sapphire er noe særlig å skryte av... Endret 22. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet. Så du har noe i mot å få ting gratis? Tingen er jo at korta kunne vært billigere uten alt stashet.. Hehe Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet. Så du har noe i mot å få ting gratis? Enig, gratis er fint Siden de fleste producentene stortsett har like x800 kort så er det jo greit når du kan velge ut ifra det lille extra. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Tingen er jo at korta kunne vært billigere uten alt stashet.. Man får jo også kjøpt kortene i non-retail da, og da slipper du alt stashet Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet. Så du har noe i mot å få ting gratis? Enig, gratis er fint Siden de fleste producentene stortsett har like x800 kort så er det jo greit når du kan velge ut ifra det lille extra. Hvilke produsenter er det som har "ulike\like" kort da, bare lurer jeg, hvilke prod. bør jeg kjøpe fra? Sapphire og Power Color kortene er vel helt like? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tingen er jo at korta kunne vært billigere uten alt stashet.. Man får jo også kjøpt kortene i non-retail da, og da slipper du alt stashet Aldri utelukket det jeg, svarer bare på spørsmål jeg, så godt jeg kan.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Finnes det noen større\bedre bilder av PC sin backpack? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Finnes det noen større\bedre bilder av PC sin backpack? sjekk siden deres, fant ingen andre, men så leta jeg bare etter bundlen da ikke så veldig detaljerte bilder, men hva som var med. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 dere som ikke bryr dere om bundle: dere trenger ikke ødelegge den topicen, fordi det er faktisk folk som bryr som om det Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sapphire sin bundle?! PS! Hvor finner jeg dt billigste x800 kortet fra asus? Og en siste ting, det er 100% sikkert at det er samme ytelse på alle x800pro kortene fra Power Color, Asus og Sapphire?! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sapphire sin bundle?! PS! Hvor finner jeg dt billigste x800 kortet fra asus? Og en siste ting, det er 100% sikkert at det er samme ytelse på alle x800pro kortene fra Power Color, Asus og Sapphire?! 1.Sapphire sitt x800Pro skal være bundlet med HL2, det kortet har jeg bestilt. 2.Det billigste x800pro kortet fra asus er vel på databutikken.com, og det koster 4589,- såvidt jeg vet. Hadde bestilt det, men så fant jeg ut at det kostet mye mer enn det smaker. 3.Alle kortene yter det samme, alle produsentene følger referansedesignen til punkt å prikke. eneste forskjellen på kortene er klistremerket på kjøleren. Personlig mener jeg at Sapphire har det tøffeste Lenke til kommentar
Kark Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Artig å få en bundle guide,for nå er det vel bundelen som avgjør hvilket kort som blir kjøpt.Dette blir vel en fast besøksplass for meg før jeg går til innkjøp av X800 pro\XT Er det forresten samme bundle på pro og xt? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Er det forresten samme bundle på pro og xt? I følge nettstedene til producentene så skal bundlen være det samme på alle. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) ops.. dobbelpost Edit: var vist min venn Runeah som var pålogget med feilbruker på "arbeidsplassen" gitt Endret 22. mai 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
runeah Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 niceshit! ! gleder meg til å se en ferdig utbrodert bundle guide som er "prioritert"! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hva med connect3d sitt X800pro kort? like bra som de andre? vurderer ett sånn.. billigste X800! Lenke til kommentar
runeah Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Forslag : legg inn priser i guiden! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Forslag : legg inn priser i guiden! hm... prisene er jo ikke satt i Norge da, siden de ikke har fått dem inn på lager de fleste stedene. Derfor er det vanskelig å sette pris. Men det kommer nok etterhvert Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Hva med connect3d sitt X800pro kort? like bra som de andre? vurderer ett sånn.. billigste X800! Det er ikke lagt ut noen bundle på siden deres, som egentlig er litt skuffende. Kan virke som om connect3d i kommer til å ha noen bundle, men vi får vente å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå