Gå til innhold

hva er de forskjellige bundlene på x800 kortene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud så unødvendig for alle de som bare er ute etter skjermkortet.

Så du har noe i mot å få ting gratis? :p

Tingen er jo at korta kunne vært billigere uten alt stashet.. :roll:

edit: Den sekken til PC, duger den da? Jeg skal skaffe dette kortet, men vet ikke helt om det blir PC eller asus.. Hva mener dere, btw, kan aldri tenke meg at det webcamet fra sapphire er noe særlig å skryte av... :hmm:

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Enig, gratis er fint :w00t:

Siden de fleste producentene stortsett har like x800 kort så er det jo greit når du kan velge ut ifra det lille extra.

Lenke til kommentar

Enig, gratis er fint :w00t:

Siden de fleste producentene stortsett har like x800 kort så er det jo greit når du kan velge ut ifra det lille extra.

Hvilke produsenter er det som har "ulike\like" kort da, bare lurer jeg, hvilke prod. bør jeg kjøpe fra?

Sapphire og Power Color kortene er vel helt like?

Lenke til kommentar
Sapphire sin bundle?!

PS! Hvor finner jeg dt billigste x800 kortet fra asus?

Og en siste ting, det er 100% sikkert at det er samme ytelse på alle x800pro kortene fra Power Color, Asus og Sapphire?!

1.Sapphire sitt x800Pro skal være bundlet med HL2, det kortet har jeg bestilt.

2.Det billigste x800pro kortet fra asus er vel på databutikken.com, og det koster 4589,- såvidt jeg vet. Hadde bestilt det, men så fant jeg ut at det kostet mye mer enn det smaker.

3.Alle kortene yter det samme, alle produsentene følger referansedesignen til punkt å prikke. eneste forskjellen på kortene er klistremerket på kjøleren. Personlig mener jeg at Sapphire har det tøffeste ;)

Lenke til kommentar

Artig å få en bundle guide,for nå er det vel bundelen som avgjør hvilket kort som blir kjøpt.Dette blir vel en fast besøksplass for meg før jeg går til innkjøp av X800 pro\XT

Er det forresten samme bundle på pro og xt?

Lenke til kommentar
Hva med connect3d sitt X800pro kort? like bra som de andre? vurderer ett sånn.. billigste X800!

Det er ikke lagt ut noen bundle på siden deres, som egentlig er litt skuffende. Kan virke som om connect3d i kommer til å ha noen bundle, men vi får vente å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...