Gå til innhold

hva er de forskjellige bundlene på x800 kortene?

Anbefalte innlegg

Som sagt finnes det mange grunner til at man velger de forskjellige x800 producentene. En av disse grunnene er bundlene. Denne "lille" detaljen kan gi utslag for hvilket kort du velger. Så nå skal jeg prøve "hjelpe" der som velger utifra bundlen. jeg har undersøkt littpå hvlike bundles det finnes å velge imellom.

Asus sin bundle består av:

1. Free Webcam ( 300K pixels)

Webcam

webcam.jpg

2. Free CD Case

3. Counter Strike: Condition Zero

4. Deus Ex: Invisible War

5. Ulead® Cool 3D 2.0+Photo Express 4.0 SE

(2 in 1)

6. ASUS DVD XP

7. Power Director 3

8. Media Show

9. ASUS Driver and Utilities

Og det er jo temmelig bra, men jeg savner en ting, og det er HL2 som var med i bundlen til asus radeon 9800xt.

Så har vi Power color sin bundle som består av:

Limited Assassin Edition Backpack

498.gif

X800PRO Accessory

499.gif

Cyberlink DVD Solutions

500.gif

En brukbar bundle dette også.

Mens det går rykter om at Sapphire sin bundle skal inneholde HL2. På hjemmesiden deres står det at HL2 er bundla til er bundlen for:

9800XT

9800XT Ultimate

9600XT Ultimate

Derfor venter vi i spenning på om HL2 er med i bundlen til Sapphire. Sjekk bundle siden til sapphire mens vi venter i spenning.

Her har "jeg" også noen bilder av de forskjellige kortene++

Finner dere flere bundler, så er det bare å sifra, så blir de lagt til etterhvert ;)

Edit: bestemte meg for å prøve å lage en bundle "guide" med oversikt over innholdet i bundlene. *med stort trykk på " :p Dette er kun de bundlene jeg kjenner til som har blitt lagt ut. Venter fortsatt i spenning på sapphire sin bundle.

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her sier topic alt, er bare litt nysgjerrig på om noen vet hva som er i de forskjellige bundlene på de forskjellige producentene.

Som sagt dette kan avgjøre hvilket kort de forskjellige velger ;) (siden det ikke er noe annet som skiller de fleste producentene)

Bundle er vel stortsett bare tull. Skulle ønske de kom i bulk :)

Lenke til kommentar
bulk er genialt, for hvem gidder spille tomb raider eller thief ellr.no. bare proddspill som følger med uans.

Fikk Tomb Raider med mitt 9800Pro, måtte jo innstallere det bare for å se om Lara tok seg bedre ut enn på Playstation 1 i 96 :D Spilte vel drøye 5minutter. Hadde klart meg med bulk ja :D

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
bulk er genialt, for hvem gidder spille tomb raider eller thief ellr.no. bare proddspill som følger med uans.

HL2 er da ikke så dumt å få med seg på kjøpet.

Bare de klarer å gi ut det jæ**a spillet snart så. Man når jo å kjøpe 3 kort som er bundla med HL2 før det kommer ut :D

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
det sies at Sapphire sine x800 kort skal bundles med HL2, om de gjør det gjenstår å se.

Ja, leste no om det jeg og, men var usikker. det var en av grunnene til at jeg spurte.

Si fra hvis dere vet mer om noen som har med HL2 i bundle, er greit å vite ;)

Edit: flyttet bundlen opp i "guiden"

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
Nei, faktisk så sier topic veldig lite. :p

Hvorfor sier topic veldig lite da?

Det jeg lurer på er hva som er i bundlene på x800 kortene. synes da den passer bra jeg da :p

Bulk er det beste i mine øyne. er det spillet/ene som kommer med så ufattelig bra så har jeg sannsynligvis kjøpt fra før av. :)

Som sagt så har man vell kjøp de bra spillene, men må tenke på at man kan få med HL2 da(når det kommer), altså et spill som ikke er på markeddet enda. Og det har du vell ikke fra før? :p

Lenke til kommentar

Er det sånn at spillet kommer med kortet selv om det ikke er ute på markedet for andre brukere? det har jeg ikke sett eller lest noe sted :hmm:

Angående hvorfor jeg syntes topicet sier lite: det sier "Bundles på x800 kortene" og det kan jo like så godt være en liste over bundles fra de forskjellige tredjepartiene/selskapene. :)

edit: leifevirks

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Angående hvorfor jeg syntes topicet sier lite: det sier "Bundles på x800 kortene" og det kan jo like så godt være en liste over bundles fra de forskjellige tredjepartiene/selskapene. :)

ja, okey. da så. skal skifte topic slik at ikke folk lurer.

Er det sånn at spillet kommer med kortet selv om det ikke er ute på markedet for andre brukere? det har jeg ikke sett eller lest noe sted   :hmm:

Nei det jeg mente var at du får en kuppong (av et eller annet slag) som du "tar ut" når spillet kommer, tror det er no slikt som er med i asus sin radeon 9800xt bundle. Så det vil si at det ikke kommer med kortet selv om det er ute på markedet

Edit: tok med litt for mye så jeg

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...