Stor Oddnoga Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ... men så har ikke Hasselhoff gitt ut et eneste OK album, eller spillt i en eneste OK serie eller lignende, da. Knightrider var jo fett på den tiden det var populært. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hasselhoff er gud og alle som sier imot det vil få smake hans omnipotent1337musak-skillz. sånn er det bare. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ikke for å være ufin haltan , men hassenut med rap ? . Vel , falt ikke i min smak iallefall . Han/stilen/og stemmen døde vel ut med disco'en , han kom med noen skiver for noen år siden også ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ka i HELSIKEN skal han rappe etter da? For pokker så mange idioter som skal begynne å "rappe" nå da. Victoria beckham, madonna, robyn williams osv.... det er helt patetisk. Leave rap alone you bastards!! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kommenterer ikke noe sikkert før jeg har hørt det... Ice-T sier det funker bra og da vil jeg faktisk velge å tro på det inntil videre... det vil være ulogisk å tro noe annet før jeg hører det selv da... Ice-T for damn... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hmmm... uansett hvor mye jeg anstrenger meg greier jeg ikke å se for meg Hasselhoff som rapper. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ikke for å være ufin haltan , men hassenut med rap ? .Vel , falt ikke i min smak iallefall . Han/stilen/og stemmen døde vel ut med disco'en , han kom med noen skiver for noen år siden også ... Ehm *cough*, du tror ikke virkelig at jeg mente at jeg LIKER dette? Ironi er ikke så lett å oppfatte for noen, men for fucks sak, vi snakker om David Hasselhoff... HASSLE THE HOFF! EDIT: Og hva f*** har David Hasselhoff med disco å gjøre? Vet du hva "discoen" er? Endret 22. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg nekter å tro at han har noe fornuftig å si.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nei jeg trodde vel egentlig ikke du var fan . Ville bare ikke fornærme deg hvis du var det hehe . Joda jeg vet hva disco er , vokste opp med det . Huska kanskje feil men mente han ga ut noe musikk entern før eller etter "knight rider" 1982-1983 . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Caramba! Trodde du siktet til videoen jeg linket til her, jeg... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Som marlon wayans sa i Scary Movie 2: Oh imma buy dat!! Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vil nesten påstå at denne tråden er feilpostet jeg altså. En rap'ende Hasselhoff kan vel neppe kalles musikk. Få en moderator til å flytte tråden til 'Søppel' eller no Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 var ikke det hoffen som sippet fordi han ikke fikk kreds for å ha revet berlinmuren her forleden? han følte han virkelig fikk satt standarden da han hadde en konsert rundt tiden da den falt, med både øst og vest tyskere på konserten. hehe. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hehe, her har vi høy tanker om oss selv, ja! :!: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Vi er litt spesielle vi... Tha Lifeguard Mofo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Håper det blir likt Vanilla Ice, da blir det ihvertfall morsomt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det kan jo ikke bli annet enn... nok en hit. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Håper det blir likt Vanilla Ice, da blir det ihvertfall morsomt... Hvordan kan du tro at det IKKE blir morsomt? Jeg har seriøse forhåpninger her til at dette kan være en ordentlig vorspiel-slager.. rofl HASSLE THE FUCKING HOFF! Er ikke 1.april i dag vel? Aldri vært noen fan av Ice-T, men trodde han hadde en viss cred i hip-hop miljøet i usa. Tydelig at han er på vei under når han backer karrieren til Hasselhoff.. m m m MUAHAHAHAHAHAHAHA *ler så han detter av stolen* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ice-T og Hassel The Hoff ( ) er visst naboer. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ice-T og Hassel The Hoff ( ) er visst naboer. Klarer fortsatt ikke helt å tro på dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå