Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 http://entertainment.iafrica.com/news/324080.htm Ex-Baywatch lifeguard David Hasselhoff's career has taken a slight turn from acting — to rapping. More startling is that his hip-hop name will be… Hassel the Hoff. Hasselhoff (51) is the latest recruit of legendary rapper Ice-T, who is the actor's neighbour in Los Angeles. The two have reportedly racked up quite a close friendship. Hasselhoff had in the past dipped into the music industry and earned a number 35 hit in the UK in 1993 with 'If I Could Only Say Goodbye' in 1993. According to Sky News, Ice-T said of his new friend and protégé: "The man is a legend, we are going to show a whole new side of him. "He's gonna come out as Hassle the Hoff. The Hoff will surprise people with his rap skills and humour." Ice-T, whose real name is Tracey Morrow, is apparently dead set on turning Hasselhoff into a hip-hop star. Hassle the Hoff! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Endelig hører vi mer av denne kjekke bamsen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 For de som er nysjerrige på dette musikalske geniet: ooga chaka! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Omg, tror jeg skipper å høre på den plata jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 PRÆHÆHÆHÆ! Hassel da Hoff, YO! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 51 år Huff, ja... Tilbragt x antall timer med denne karen ja... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For de som er nysjerrige på dette musikalske geniet: ooga chaka! Unnskyld? Rap? FFS? Høres ikke det granne ut som rap det der! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) OOGA CHAKA! Noen som har fått sett musikkvideoen jeg linka til, da? Min personlige favorittdel er når han er en eskimo på snowboard med torsk i munnen. Ahpadt: DET er ikke rap, men han skal GI UT en rap-skive. Endret 21. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Aha! *lampe som lyser* Lurer på hvordan det vil låtes når HAN skal lage rap.. Endret 21. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For de som er nysjerrige på dette musikalske geniet: ooga chaka! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For de som er nysjerrige på dette musikalske geniet: ooga chaka! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For de som er nysjerrige på dette musikalske geniet: ooga chaka! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 HAHA! Dette kan ganske enkelt ikke bli bra. Jeg ser to mulige reaksjoner til det han skal lage: eller Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Vel... set sarcasm=on Etter å ha hørt det nyeste albumet med Lenny Kravitz, som kom i posten her om dagen, med en låt med ræppere.. ..blir jeg ikke det minste overrasket over hva noen av disse artistene med dalende stjerne foretar seg lengre. set kill_self Seriøst.. Lenny K. var omtrent Gud for meg med det første albumet (Let love rule), så ble det bare dårligere, og hans patetiske forsøk på å etterligne Michael Jackson i minst en pinlig ballade pluss den fæle rap låta, har gjort meg til ateist.... At godeste Hasselhoff gjør det samme (rap greia) er ikke det minste overraskende. Alle gamle stjerner virker å være helt desperate etter å bli ungdommer igjen, og / eller selge bare litt til. MEN jeg skal ikke grumse albumet på forhånd før jeg har hørt det. VÆR SÅ SNILL Å IKKE TVING MEG TIL Å HØRE PÅ DET! *tørker svette* Phew! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ... men så har ikke Hasselhoff gitt ut et eneste OK album, eller spillt i en eneste OK serie eller lignende, da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Beklager. Men dette må lees av. <ler som besatt/> <stopper av at han kveler seg selv/> <fortsetter å le som besatt/> <dør/> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå