Gå til innhold

David Hasselhoff gir ut rap-skive...

Anbefalte innlegg

http://entertainment.iafrica.com/news/324080.htm

Ex-Baywatch lifeguard David Hasselhoff's career has taken a slight turn from acting — to rapping. More startling is that his hip-hop name will be… Hassel the Hoff.

Hasselhoff (51) is the latest recruit of legendary rapper Ice-T, who is the actor's neighbour in Los Angeles. The two have reportedly racked up quite a close friendship.

Hasselhoff had in the past dipped into the music industry and earned a number 35 hit in the UK in 1993 with 'If I Could Only Say Goodbye' in 1993.

According to Sky News, Ice-T said of his new friend and protégé: "The man is a legend, we are going to show a whole new side of him.

"He's gonna come out as Hassle the Hoff. The Hoff will surprise people with his rap skills and humour."

Ice-T, whose real name is Tracey Morrow, is apparently dead set on turning Hasselhoff into a hip-hop star.

Hassle the Hoff! bulb.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel...

set sarcasm=on

Etter å ha hørt det nyeste albumet med Lenny Kravitz, som kom i posten her om dagen, med en låt med ræppere..

..blir jeg ikke det minste overrasket over hva noen av disse artistene med dalende stjerne foretar seg lengre.

set kill_self

Seriøst.. Lenny K. var omtrent Gud for meg med det første albumet (Let love rule), så ble det bare dårligere, og hans patetiske forsøk på å etterligne Michael Jackson i minst en pinlig ballade pluss den fæle rap låta, har gjort meg til ateist....

At godeste Hasselhoff gjør det samme (rap greia) er ikke det minste overraskende. Alle gamle stjerner virker å være helt desperate etter å bli ungdommer igjen, og / eller selge bare litt til.

MEN jeg skal ikke grumse albumet på forhånd før jeg har hørt det. VÆR SÅ SNILL Å IKKE TVING MEG TIL Å HØRE PÅ DET!

*tørker svette*

Phew! :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...