-kga- Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fintes det no program som er gratis som overvåker internet trafikken inn og ut på min PC. Helst så nøye som at den ser hvem programer og aplikasjoner som bruker nette og hvor mye. Helst IP og mest mulige opplysninger om hvor ut trafikken også. Mener jeg hadde en annen firewall før som så det, men er ikke sikker. Internett går sakte nå, og jeg vil vite hva som bruker linja. Det er kunn jeg som er kobla på den også. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 DU Supercrontroller kan kansje være en løsning, liker dette programmet veldig bra Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Netlimiter Et program jeg ikke klarer meg uten - ser hvilke apps som bruker internettlinja, og har samtidig mulighet til å sette ned hastigheten på enkelte apps hvis jeg ønsker det. Er også mulighet til å se IP til de folka som f.eks laster ned/opp fra deg på kazaa o.l Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Paessler Router Traffic Grapher overvåker all trafikk på routeren. Edit: Link Endret 22. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå