Gå til innhold

er du over 25 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 28 år, har både kone og nettopp blitt far, noe som levner særdeles lite tid til data-spilling for øyeblikket, men dette retter seg nok når lille gutt blir gammel nok til å være med pappa på lan party!!!

Jepp, har vært med siden c64. Bare synd ikke kona har det, hun har null forståelse for at det skal være nødvendig at en mann på 28 år sitter forran pc`n å spiller spill! hehe. :smile: Man kan da ikke slutte å gjøre det man har lyst til, selv om man har passert en viss alder? Am I right?

Lenke til kommentar

30 år og spiller fortsatt mye!

Første maskinen var vic20 og så ble det C64. Etter det ett langt opphold inntil 486DX33. Først i klassen med lydkort(soundblaster pro) og CDRom (1x).

Mimrebare spill :

* De forskjellige olympiske spillene på C64 (ikke at de var så bra, men vi knakk endel joysticks)

* Loderunner (C64)

* Syndicate

* Dune 2

* Doom

osv. osv.

Akkurat nå går det i:

CS (lan på jobben)

UT

Jedi Outcast

Lenke til kommentar

Runder the big three-0 om et par måneder, slutter vel neppe å spille dataspell av den grunn :smile:

Og så har vi jo brettspill da, nesten enda bedre siden en faktisk får pause fra stråleboxen.

8 timer foran skjermen på jobb, hjem, på med PC'en, spille, avslutte kvelden med litt god kvalitetstid foran TV'en. Noen som kjenner seg igjen? Merker at det tar på mer nå enn for noen år siden :smile:

Andy

Lenke til kommentar

Er 27. Men neste gang skal jeg ikke ha bursdag. Folk ser rarere og rarere på meg for hvert år jeg sier at jeg liker å spille.

Starta med Atari 2600 og Colecovision (tror det var navnet...) hos nabon, så kjøpte fattern et Nintendo Game & Watch til meg/seg selv (Chef versjonen). Så erhvervet jeg meg en MSX HitBit (et samarbeidsprosjekt mellom Microsoft og Sony - hadde nok ikke funka nå, hehe...) og C64. Så ble det Amiga500, Pc, blah-blah-blah...

Morsomt... Jeg huska plutselig at vi måtte gå i en klokkebutikk for å kjøpe Game & Watch, haha!

Lenke til kommentar

hey Ash, Dungeon Sige er konge, runda det i går etter så og si to dager i strekk med å spille det (bare avbrutt med en ukes ferie tur..)

jeg og et par LAN kamerater spiller på det en del på treff (annenhver helg). eneste jeg har å utsette på det er at det tar så fryktelig mye lenger til å få nye level på magi enn det gjør med bue/sverd, noe som gjør det en del vanskeligere å spille rein magi 'helter'.

ellers, ang topic'en, jeg er 24 og jeg spiller en god del blant annet Anarchy Online, Unreal Tournament (lengter sinnsykt etter UT2003), litt SOF2 og så vidt begynt på Summoner mens jeg venter på Morrowind skal komme i butikken. ellers så har jeg som mange andre her begynt i min spede barndom med en Vic20 og Space invaders på cartridge, over til C=64, deretter Amiga 500 (kongemaskin, har den enda ett eller anna sted), A1200, A4000 deretter over til pentium og windows.

har absolutt ingen tru på at jeg kommer til å slutte å spille spill i nærmaste framtid... :smile:

Lenke til kommentar

Skjønte ikke hva som var så utrolig med dungeon siege..prøvde demoen for et par uker sida. Springe rundt i skogen..skyte et monster..springe litt lengre..skyte to monster (sånne fluer og små "orcer"). Så ned i en dungeon. Skyte masse skjeletter..så opp igjen..finne ei ny partymember..hurra..enda letter å skyte monster. osv osv.

Ang. nostalgi, satte opp WinUAE med kick31 igår (jada ikke helt lovlig), workbench3.1 og pusla sammen system slik jeg hadde det i '96 med 1200'en :smile: Ganske koselig. Laste ned ting fra Aminet osv. MUI, MagicWB, Dopus5.5 (fortsatt beste filemanagern ever, bare Windows Commander på PC som kan måle seg), toolmanager..også prøver jeg å huske hva den greia som simulerte kickstart1.3 heter..rekick? Så gamle spill kan spilles uten å skifte konfig til kick1.3 og stresse med bootdiskett for HD..anyone?

Amiga var en utrolig maskin, men hadde en såpass "liten" brukergruppe, at warez tok fullstendig knekken på alle developers som prøvde å gi ut spill og utilities :sad: Alt blei cracka og releasa, og "alle" lasta ned ting fra BBS'r istedet for å kjøpe. Var med siden starten i 1988 (a500) og ble etterhvert så "l33t" at jeg tok meg akkurat den friheten selv.

Game over, Amiga. Rest in piece.

Og ikke kom med "amigaen kommer tilbake"-greiene..det blir aldri det samme uansett.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-24 21:54 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...