Suppelars2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 IKKE gi fra deg kredittkortnummer, IKKE gi fra deg penger. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 og ikke svar... kom dette pr. epost så er det sansynlig at noen prøver å sjekke om eposten er aktiv, og deretter selger adressa til folk som vil ha den... også kommer virus og stuff... Om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Trodde ikke folk med erfaring innen data gikk på slikt lenger. Endret 22. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 He he, nei da.. Dette var mest ment som tull, fikk ikke dette som e-post Men ble plutselig overfört fra psilocybe sin hjemmeside og på denne siden... Et stikkord: Katogori "Söppel" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 He he, nei da.. Dette var mest ment som tull .... Et stikkord: Katogori "Söppel" *Nynne noe sånt som "ro, ro, til fiskeskjær..."* Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hva svarte vi nei til? Nei. Vet ikke hvorfor men; JO! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hva svarte vi nei til? Nei. Vet ikke hvorfor men; JO! Skal si du kan det med å tøye grenser... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Oi oi oi oi, han detter..! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) He he, har ringt dit nå. Virka helt greit, eneste var at hun sa jeg måtte bestille fly til USA først da, så da ble det ikke så aktuellt.. Hun snakket til og med dårlig norsk.. Var heller ikke nødvendig og sende noe penger til dem.. Endret 8. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 prøv og finn et tilbuf norge-usa med fly, da skulle jeg heller gjort det Lenke til kommentar
susi1818 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hmm, altså nå skal du höre her.. Jeg vet, jeg har nok blitt lurt, men er denne siden seriös? Plutselig mens jeg surfet på en hjemmeside kom det "you have won a free cruise"..? Fikk et Ref nr. og passord, logget meg så inn på denne siden og der sto det gitt; . FreeCruise number FC´´´´´´´´ is assigned to: Name: Email: State or Province: Country: Home Phone: Work Phone: ´XII "[email protected]" "" Norway +47 66666666 2. Days remaining to book your cruise: 365 3. Includes: Bahamas Cruise with 4 Day/3 Night Island Stay for up to 4 travelers. Er det nå alle skal le av meg..? Det virket jo nesten litt ekte.. (HA HA HA HA HA HA HA) Hmm, altså nå skal du höre her.. Jeg vet, jeg har nok blitt lurt, men er denne siden seriös? Plutselig mens jeg surfet på en hjemmeside kom det "you have won a free cruise"..? Fikk et Ref nr. og passord, logget meg så inn på denne siden og der sto det gitt; . FreeCruise number FC´´´´´´´´ is assigned to: Name: Email: State or Province: Country: Home Phone: Work Phone: ´XII "[email protected]" "" Norway +47 66666666 2. Days remaining to book your cruise: 365 3. Includes: Bahamas Cruise with 4 Day/3 Night Island Stay for up to 4 travelers. Er det nå alle skal le av meg..? Det virket jo nesten litt ekte.. (HA HA HA HA HA HA HA) Lenke til kommentar
susi1818 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 En kopis av meg & Fruen + lille pia deres reiste på denne turen og det var helt fantastisk. Ja dem måtte betale turen tur retur med fly og dem angrer ikke... Cruise til Bahamas og disneyworld og 5 stjernes hotell... kompisen min sa at hvis jeg kom over eller ble tilbud denne turen, burde jeg kaste meg på den hvis jeg hadde råd til flyreise... Noe å tenke på... he he. ST. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jaaaha. Og stole på en splitter ny bruker er ikke så vanlig her i gården... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jaaaha. Og stole på en splitter ny bruker er ikke så vanlig her i gården... Spesielt når han bumper en nesten 4 år gammel tråd for å fortelle at en side, som 99% sikkert er svindel, ikke er svindel.... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er nå alle skal le av deg Hahahahahaha Selvfølgelig er det fake. OH! Jeg ble nr.100 og vant en arv fra mr.ashmadishma i Nigeria. Alt jeg trenger og gjør er og sende han pengene mine Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Vel, uansett så var det noen her (2 forskjellige par) som fikk noe lignende på en webside.. De første ante ikke hva det var, så de booka og reiste.. Det stemte FFS! De fikk gratis hotel osv osv. Betalte for turen til USA, husker ikke om det var cruise eller hotel elns. Så det andre paret, som kjente det første paret, fant et lignende tilbud (muligens det samma) og booka. De fikk gratis de også.. Det er faktisk sant, jeg kødder ikke nå.. (helt seriøst) Jo, men de fleste selskaper eksisterer jo for å tjene penger. De kan umulig tjene penger på å gi vekk gratis turer. Endret 26. april 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå