[g]amer Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ja jeg skal øve aimen min og trenger podbots som kan berre ha kniv foreksempel skjønner? noen som vet for jeg laster ned det? det er til 1,5.. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja nå har jeg lastet ned podbot 2,5 men hhvordan optaterer jeg den da til 1,5? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 oppdatere til 1.5??? de er klare til å brukes med cs 1.5 de.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Skal ikke oppdatere noe..? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Bedre aim får du når du blir eid kraftig. Spill awp_map, bruk bare scout. Etterhvert vil du eie alle sammen så mye at du blir banna for cheat HVER gang du bruker scout mye på en public server, dette unngår du på LAN ved å ikke bruke våpen med sikter på. Med etterhvert mener jeg alt ifra timer til år, alle lærer ting med forskjellig hastighet, lykke til Du får ikke bedre aim av å øve imot boter med kniv, snarere tvert imot, det er min påstand. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Om du vil øve aimen din. Da drar du i gang en PCW mot noen gode folk. Man blir ikke bedre når man spiller mot folk som er dårligere enn en selv. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 fekk det til for lenge siden motte berre legge podbotene i css trike Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Haha, nei sier du det.. Hvis du hadde stilt et skikkelig spørsmål kunne jeg hjulpet deg.. Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Om du vil øve aimen din. Da drar du i gang en PCW mot noen gode folk. Man blir ikke bedre når man spiller mot folk som er dårligere enn en selv. jo, fyr opp 1,6 å spill alene mot 10 z-boter du får bedre aim av d Lenke til kommentar
Majuz89 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hvor finner man de botene????? har skillz fra før men vil ha noe og koze meg med på lan (nor andre slappe geeker sover) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 zbot CS 1.6 Bots Bot'er til Counter-Strike 1.6. Unzip filene til X:\...\Steam\SteamApps\din@mail\counter-strike og les deretter zbot_command.txt for ingame-kommandoene. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis du vil at botene bare skal knive deg, er det bare å slå på JasonMode. Trykk på \, 8, 1, så bruker alle kniv. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 trening trening trening og trening........og litt til trening da får du god aim Lenke til kommentar
Livay Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du vil at botene bare skal knive deg, er det bare å slå på JasonMode. Trykk på \, 8, 1, så bruker alle kniv. det gjelder bare 1.5 da... i 1.6 har du ikke botmeny på slash, da må du i console å skrive bot og understrek og din kommando... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du vil at botene bare skal knive deg, er det bare å slå på JasonMode. Trykk på \, 8, 1, så bruker alle kniv. Dette er jo faktisk det verste du kan gjøre hvis du vil trene deg opp.. bot_knives_only 1 i 1.6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå