Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen som så X-Files igår ? Har sett episoden før men gud den er spennende. Personlig liker jeg best når Mulder/Scully/Doggett drar ut for å løse "saker" hvor tilsynelatende uforklarlige hendelser/mord har skjedd. Litt mer grøsser/mysterie preg over det hele slik som igår. Er virkelig ikke så glad i alle konspirasjonene. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg digger serien! Noen som vet vor mange sesonger der er totalt? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg digger serien! Noen som vet vor mange sesonger der er totalt? 9 sesonger à ca 22 episoder Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ka heter den episoden når de er i fengsel, og en dude blir henrettet og så kaster han forbannelse over folkene som drepte han, og så finner de hoder i bøtter og sånn? husker når eg såg den, var vel max 7 år og det var _veldig_ skummelt Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 X-Files er kanon! Skal kjøpe DVD collection etterhvert tenker jeg. ( den som virkelig skuffet meg var siste episoden ). Er forresten snakk om en ny film etterhvert. "når serien har sunket". Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er forresten snakk om en ny film etterhvert. "når serien har sunket". Håper den blir bra Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 x files suger så hardt, at selv star trek voyager er bedre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Star Trek er jo konge da!(?) Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 en veldig bra serie spennende og skummel Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg liker X-Files.. det har sjarm. Var veldig skummelt før. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 X-files er konge! Det er etter min mening et kunststykke at de har klart å holde serien på et såpass høyt nivå år etter år. Serien har jo tross alt vært tilnermet evigvarende (ni år er for mye ) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ka heter den episoden når de er i fengsel, og en dude blir henrettet og så kaster han forbannelse over folkene som drepte han, og så finner de hoder i bøtter og sånn? husker når eg såg den, var vel max 7 år og det var _veldig_ skummelt Sesong 3 - Episode 5 - "The List" ? Fyren som blir henrettet har en liste over 5 personer som skal dø. (Mener jeg å huske.) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det beste med x-files er "The lone Gunmen" :!: :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Enig, synes XFiles er kjempebra serie, og de driver å lager neste filmen nå.. => imdb.com husker den første episoden jeg så var med en kar som satt i fengsel og hadde en slags svulst på magen og om natta så kom det ut en skapning som ble kalt noe med havfrue.. var en blanding av fisk og ape.. og den drev og drepte folk..sykt.. Noen her som vet om et billig norsk sted å kjøpe sesongene ? frister meg ikke å bruke 1099 hos platekompaniet hos play.com kommer det digipacks nå snart med alle sesongene som koster kun 26,99£ pr ses.. men da kommer det vel mva osv i tillegg..hmm Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Enig, synes XFiles er kjempebra serie, og de driver å lager neste filmen nå.. => imdb.com husker den første episoden jeg så var med en kar som satt i fengsel og hadde en slags svulst på magen og om natta så kom det ut en skapning som ble kalt noe med havfrue.. var en blanding av fisk og ape.. og den drev og drepte folk..sykt.. Noen her som vet om et billig norsk sted å kjøpe sesongene ? frister meg ikke å bruke 1099 hos platekompaniet hos play.com kommer det digipacks nå snart med alle sesongene som koster kun 26,99£ pr ses.. men da kommer det vel mva osv i tillegg..hmm 1099 for alle sesongene? Oh by the way: Musings of a Cigarette Smoking Man er bra (S4E07) Endret 24. september 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå