Gå til innhold

X-Files: God eller dårlig serie?

Anbefalte innlegg

Noen som så X-Files igår ?

Har sett episoden før men gud den er spennende.

Personlig liker jeg best når Mulder/Scully/Doggett drar ut for å løse "saker" hvor tilsynelatende uforklarlige hendelser/mord har skjedd. Litt mer grøsser/mysterie preg over det hele slik som igår. :)

Er virkelig ikke så glad i alle konspirasjonene. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
ka heter den episoden når de er i fengsel, og en dude blir henrettet og så kaster han forbannelse over folkene som drepte han, og så finner de hoder i bøtter og sånn? husker når eg såg den, var vel max 7 år og det var _veldig_ skummelt :p

Sesong 3 - Episode 5 - "The List" ?

Fyren som blir henrettet har en liste over 5 personer som skal dø. (Mener jeg å huske.)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Enig, synes XFiles er kjempebra serie, og de driver å lager neste filmen nå.. => imdb.com

husker den første episoden jeg så var med en kar som satt i fengsel og hadde en slags svulst på magen og om natta så kom det ut en skapning som ble kalt noe med havfrue.. var en blanding av fisk og ape.. og den drev og drepte folk..sykt..

Noen her som vet om et billig norsk sted å kjøpe sesongene ? frister meg ikke å bruke 1099 hos platekompaniet :thumbdown:

hos play.com kommer det digipacks nå snart med alle sesongene som koster kun 26,99£ pr ses.. men da kommer det vel mva osv i tillegg..hmm

Lenke til kommentar
Enig, synes XFiles er kjempebra serie, og de driver å lager neste filmen nå.. => imdb.com

husker den første episoden jeg så var med en kar som satt i fengsel og hadde en slags svulst på magen og om natta så kom det ut en skapning som ble kalt noe med havfrue.. var en blanding av fisk og ape.. og den drev og drepte folk..sykt..

Noen her som vet om et billig norsk sted å kjøpe sesongene ? frister meg ikke å bruke 1099 hos platekompaniet  :thumbdown:

hos play.com kommer det digipacks nå snart med alle sesongene som koster kun 26,99£ pr ses.. men da kommer det vel mva osv i tillegg..hmm

1099 for alle sesongene? :hmm:

Oh by the way: Musings of a Cigarette Smoking Man er bra :) (S4E07)

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...