Gå til innhold

X-Files: God eller dårlig serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har kun sett en episode av X-files i mitt korte liv. Går jeg glipp av noe stort?

Smak og behag....

Men hva slags type episode så du? Mega alien kvalm episode eller de digge konspirasjon alien eksisterer ikke episode.

Siden det ikke gav mer smak så er det ikke noe å anbefale hvis du så en konspirasjons episode, fordi det er det som virkelig engasjerer

Lenke til kommentar
Smak og behag....

Men hva slags type episode så du? Mega alien kvalm episode eller de digge konspirasjon alien eksisterer ikke episode.

Siden det ikke gav mer smak så er det ikke noe å anbefale hvis du så en konspirasjons episode, fordi det er det som virkelig engasjerer

Husker ikke hvilken episode jeg så, husker kun at det handlet om noen insekt-aktige monstere. De spiste opp en proffesor eller noe sånt.

Men det er kanskje litt vanskelig å finne ut hvilken episode jeg så på dette tynne grunnlaget.

Lenke til kommentar
[iC' date=08/06/2004 : 22:38] X-Files Rules the earth!!!

"The Truth Is ALLWAYS Out There!"

Du verden......

Så seriøst.

:roll:

On topic; Hvis dere leser tilbake om "badekar" episoden jeg snakket om. Vet noen hvilken sesong og hvilken episode dette er fra ?

*Laste ned eller kjøpe* ;)

Lenke til kommentar
[iC,08/06/2004 : 22:38] X-Files Rules the earth!!!

"The Truth Is ALLWAYS Out There!"

Du verden......

Så seriøst.

Hehe...mente bare at det er en sinnsykt bra serie (beste serie jeg har sett)

Hadde ikke sessongene vært så sinnsykt dyre hadde jeg eid dem for lenge siden!

Tilbake til topic: nei jeg kan ikke huske å ha sett den "badekar" episoden...

Er den fet da?

Lenke til kommentar

Jeg så på det for lenge siden, når det først kom ut, men det er så lenge siden at jeg ikke husker annet enn at det er digg.. Eneste jeg husker er at en fyr satt bak i en bil og dunket hodet i døren mens Scully kjørte så fort som mulig vekk.. Noen som vet navnet på episoden?

Kan noen anbefale noen skikkelig bra über konge konspirasjons episodene?

Lenke til kommentar
En av de beste episodene synes jeg er når de blir dratt under bakken av noen sopplignende vekster, blir bedøvet av dem og ikke vet lengre hva som er ekte og hva som er hallusinasjoner. Veldig bra episode, ble ganske vill etterhvert :D

Jeg er så enig så enig..

Trudde det var bare meg som tenkte på denne.... Mange år siden jeg så denne nå på TV2. Den var spennende den.. Føltes som jeg holdt pusten til episoden var slutt =)

Lenke til kommentar
Jeg så på det for lenge siden, når det først kom ut, men det er så lenge siden at jeg ikke husker annet enn at det er digg.. Eneste jeg husker er at en fyr satt bak i en bil og dunket hodet i døren mens Scully kjørte så fort som mulig vekk.. Noen som vet navnet på episoden?

De fleste episodene +-2 episoder rund sesongskifte, de er alltid hovedhistorie.

Lenke til kommentar

Navnet har jeg ikke, men jeg mener det var Mulder som kjørte? Kom til sjøen, så gikk hodet i lufta :roll:

[hmm-modus]:hmm: Har jeg ikke skrevet om denne tidligere? :hmm:[/hmm-modus]

Lenke til kommentar
Husker ikke hvilken episode jeg så, husker kun at det handlet om noen insekt-aktige monstere. De spiste opp en proffesor eller noe sånt.

Men det er kanskje litt vanskelig å finne ut hvilken episode jeg så på dette tynne grunnlaget.

Mye mulig at det er en episode fra sesong 2. Begynner det med at en kar ute i regnskogen blir bitt av et insekt? USA's største medisinfirma som tester ut i et fengsel, så rømmer 2 "inmates" med infeksjonen. Kjent?

Så siste episode i sesong 2 for noen dager siden. Sleipt gjordt at det er en "To Be Continued" episode :thumbdown: "MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" se hva som skjer videre! :dribble:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Mulder er ved en amerikansk militærbase for å etterforske "noe". Så ser han et lysglimt på himmelen og så blir han transformert til en general som jobber der og generalen blir mulder. Nest siste sesong trur jeg

Lenke til kommentar

Enig dub, den var virkelig bra.

Jeg likte meget godt den lille serien episoder som omhandlet Mulder, hans eksistens og hans forbindelse med "the smoke-man". DET var kongeepisoder det.

Så har du sessong 1. :love:

En annen episode som er verdt å nevne var den med han/tingen som måtte opp hvert X-antall år for fortære menneskelevrer for å få evig liv. Han kunne strekke seg ut å gå gjennom ventilasjonsanlegg og andre små plasser. :D

Tror den het "Tooms".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...