Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Holder på å se Sesong 2 nå, har sett Sesong 1 i forkant. Så også på noen episoder som gikk på TV2 (S6 til S9 muligens, med unntak av noen episoder her og der). Synes det er en meget artig og underholdende serie! Er det flere som deler mine synspunkter? Synes dere X-Files er bra eller dårlig? Liker konspirasjons historier og slike "store ting". Verdensundergang, Alien Invasion og hemmelige eksperimenter samt bisarre historier er artig! X-Files: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Genialt. Beste sci-fi serie eg har sett Endret 21. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Spennende serie absolutt. Men det er kanskje trukket ut litt vel langt ? Spesielt spennende da jeg var "mindre". Å være oppe til 22.30 på hverdag for å skummel serie var skummle saker den gang. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg ble utrolig redd når jeg så X-Files som 6-7 åring. Turte ikke se på introen, det ble for skummelt. Når jeg ble eldre (rundt 10) så måtte jeg se hva som gikk på TV etterpå, så turte jeg å tusle ned til det mørke rommet mitt. Nå er det bare kos å se på! Mer spennende enn skummelt Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Som 6-7 åring? HerreG.. er det virkelig SÅ gammelt?! Sånt er ikke for barn uansett, jeg husker jeg ble skremt av mange av episodene i starten, og jeg er voksen Det var MYE mer guffent da enn de senere sesongene. Det var bare starten med de første 20-30 episodene som holdt mål synes jeg personlig. Etter det bare dalte det, og jeg gadd ikke se på serien mer etterhvert, annet enn om en og annen episode ble sendt på svensk TV4 eller noe slikt. Men det var en bra serie, absolutt. Nesten like bra som "V". En av de beste episodene synes jeg er når de blir dratt under bakken av noen sopplignende vekster, blir bedøvet av dem og ikke vet lengre hva som er ekte og hva som er hallusinasjoner. Veldig bra episode, ble ganske vill etterhvert Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Noen som husker episoden hvor det sitter en person i bilen som dunker huet mot vinduet fordi ellers "eksploderer" det ? Eller episoden hvor Scully og Mulder ankommer et spøkelshus på juleaften ? Sist nevnte så jeg rundt 1.00 om natta mens det regnet som besatt mot hyttetaket. Det var skummle saker det. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Er fra 1993 Da var jeg 5 Når blir de dratt under bakken? Synes det har vært noen mindre gode episoder i Sesong 2 til nå (har sett til #17), i forskjell fra Sesong 1 der alle var gode. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Noen som husker episoden hvor det sitter en person i bilen som dunker huet mot vinduet fordi ellers "eksploderer" det ? Jepp, var vel pga. et eller annet i bakken fra en Krig (Gülf?) som gjorde dem syke. Personen med sykdommen trengte mer fart for å holde seg i live. Var jo litt artig episode, men er noen år siden jeg så den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Eller episoden hvor Scully og Mulder ankommer et spøkelshus på juleaften ? Sist nevnte så jeg rundt 1.00 om natta mens det regnet som besatt mot hyttetaket. Det var skummle saker det. Den var skikkelig creepy første gangen...midnatt og den episoden der...gkhkhhkk...vart livredd eg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Eller episoden hvor Scully og Mulder ankommer et spøkelshus på juleaften ? Sist nevnte så jeg rundt 1.00 om natta mens det regnet som besatt mot hyttetaket. Det var skummle saker det. Den var skikkelig creepy første gangen...midnatt og den episoden der...gkhkhhkk...vart livredd eg Puuh. Godt det ikke bare var meg da. Men den skremte fullstendig vettet ut av meg der og da. Noen andre som er blitt skremt av andre eller denne x-files episoden ? Husker en episode med en fet liten gutt som var pizzabud og vampyr. Deretter viste det seg at alle i den lille landsbyen var vampyrer. Det var skummelt den gang, men jeg tviler på at jeg ville blitt særlig redd av det nå. Husker også starten på en episode; En dame dør plutselig i badkar fullt av blod. Fikk aldri sett mer enn de ti første minuttene for etter det gikk tapen ut. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Fikk lyst til å se en episode videre nå Får håpe på noe skikkelig "creepy". Die Hand Die Verletzt -- Hånden som skader -- Hørtes jo hyggelig ut Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 X-files er en genial serie har kjøpt sesong 1-4 på dvd, sesong 5 er bestillt. Ellers vil også anbefale folk å se Twin Peaks og Milennium for de som ikke har sett disse. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Liker x-files Spennede ! Så på den en del før og var livredd der jeg sattt i stolen Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De første sesongene er best... Enkelt episodene som ikke hener med noe annet er geniale. Etter det, blir propaganda saken som de visst nok var så stolte av, litt i meste laget. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Mange bra episoder, men noen er tamme. Helt grei serie Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De som likte Twin Peaks bør ABSOLUTT kjøpe CDen med film musikken, genial sak! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes den var sånn passe bra når serien gikk for første gang, men har sett noen episoder i det siste. Etter min mening ble konseptet oppbrukt like etter 2 sesong. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes x-files ble best mot slutten når "ekstra-terestial life" var hovedtema. Det andre overnatulige ble mer horror enn sci-fi. Har ikke sett hele, så jeg skal ikke uttale meg om starten, tenker mest på hva som appelerer til meg Synes den var sånn passe bra når serien gikk for første gang, men har sett noen episoder i det siste. Etter min mening ble konseptet oppbrukt like etter 2 sesong. Da har du tydeligvis ikke sett, for er det noe x-files fan (jeg kjenner) synes var bra så var det bredden i serien. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nesten jeg overså denne tråden ! X-files er den desidert beste serien jeg har sett. Konspirasjoner og aliens er digg, og der har det alltid hvert Har sett på det ca. siden sesong 6 og på TG fikk jeg tak i alle sesongene på dvx. Akkurat nå har jeg sett helt til sesong 5. Kommer til å begynne å grine når jeg kommer til der hvor jeg startet å se på tv. Som dub sier så er bredden noe av det sterkeste i serien, man kjenner rollene ut og inn, men vet hvordan de føler det og hva de tenker. Tror nok at Mulder har blitt et slags forbilde for meg etterhvert.. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg tror jeg har kun sett en episode av X-files i mitt korte liv. Går jeg glipp av noe stort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå