Gå til innhold

Program som kan ta opp realtime det som skjer på skjermen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Det finst program som kan ta opp det som skjer på skjermen (skjerm bilete..)

Noen program er for eksempel hypercam og snagIt..

Du finner snagIT på http://www.download.com hypercam er eg ikkje like sikker på kor du kan laste ned (lovelig)..

Du kan prøve ein søkemotor..

Når du plutslig snakker om videokamera begynner eg å lure på kva du meiner..Dvs eg synest det er litt uklart i forhold til emne tittelen..

Lenke til kommentar

om jeg ikke husker feil brukte jeg en gang et lotus produkt som kunn capture live (nermest som film) alt som skjedd på skjermen eller valgfritt i aktivt vindu. EN kunne stille mange parametre for komprimering av avi fil (tror det var avi)

Uansett, det var et veldig kjekt prog for å lage demoer for hvordan gjøre likt og ulikt i win. (helpesk fx.)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 11:05, LittOmAlt skrev:

om jeg ikke husker feil brukte jeg en gang et lotus produkt som kunn capture live (nermest som film) alt som skjedd på skjermen eller valgfritt i aktivt vindu. EN kunne stille mange parametre for komprimering av avi fil (tror det var avi)

Uansett, det var et veldig kjekt prog for å lage demoer for hvordan gjøre likt og ulikt i win. (helpesk fx.)

Lotus ja....du tenker på ScreenCam. Har brukt det endel ganger. Glimrende for å lage veivisere/brukerveiledninger. Alt du gjør på skjermen blir "filmet" og lagret på HD'n.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 11:10, Gunder1 skrev:

du kan jo prøve å laste ned "Camtasia" eller var det CamPlay! dette får du også som shareware du kan velge om du skal filme/ ta opp deler av skjermen eller hele skjermen. Kansje du kan prøve det til
"prosjektet"
ditt
:eek:

Gunder1

Hva mener du med det? "prosjektet"?

Lenke til kommentar

når jeg brukte camtasia så ble vinduet der jeg spilte av videon bare grå? er dette noe copyrightsikring eller no? sånn at den ikke kan ta opp filmer. Fungerer de andre progarmmene sånn at de kan ta opp levende bilder på skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...