Lucifer 666 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kan man bruke orginal disken til xbox som en vanlig disk i pc'en?? Har hørt noen rykter om at noe må gjøres først... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jepp, går fint det. Disken må stå i xboxen den var i originalt og låses opp med config magic. Så er det bare å smelle den inn i en pc. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Problemet er at jeg ikke har noen xbox. Er det da helt umulig?? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hvis den ikke er låst så går det fint. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 hvis den ikke er låst så går det fint. Den har aldri vært gjort noe med. Er alle låst orginalt? Denne er bare tatt rett ut av en orginal xbox å erstatta med en større en. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hvordan forventer du at vi skal kunne vite om du har låst den opp før du tok den ut av xboxen eller ikke? putt den tilbake i den xboxen den kom fra, lås den opp hvis den ikke er låst opp, og putt den i pcen. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 hvordan forventer du at vi skal kunne vite om du har låst den opp før du tok den ut av xboxen eller ikke? putt den tilbake i den xboxen den kom fra, lås den opp hvis den ikke er låst opp, og putt den i pcen. Det jeg mener er at den har aldri gjort noe annet enn å stå orginalt i en xbox. Ser på noen sider at man må ha evo-x for å låse den opp. Dette ble lagt inn da den nye disken var på plass. Så jeg lurte bare på om alle xbox disker kommer låst orginalt for da er den garantert det. Har ikke xbox her.. Lenke til kommentar
jag Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Disken er i utgangspunktet låst, men er ikke noe problem å låse den opp via PC, har gjort det sjøl.... Mener du finner info om hvordan og hvilke programmer på xbox-scene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå